Промовирани огласи »

Големиот повраток на обуките: Инвестирај во луѓето или изгуби ги

Компаниите што НЕ инвестираат во обуки – ќе ги изгубат најдобрите луѓе!

Во последните години, компаниите се соочуваат со најголемиот талентски јаз досега – а одговорот на оваа криза повторно ги враќа во фокус програмите за развој и обука. „Инвестирај во луѓето или изгуби ги“ веќе не е мотивациски цитат, туку реалност што ја диктира конкурентноста на секој бизнис.

По периодот на економски несигурности и кратење на трошоци, многу организации повторно ги активираат плановите за развој на вештини. Причината е јасна: вработените повеќе не остануваат таму каде што не се развиваат. Според последните HR трендови, 7 од 10 професионалци би ја напуштиле својата работа ако компанијата не нуди можности за учење и напредок.

Компаниите кои вложуваат во тренинзи веќе бележат значајни резултати: повисока продуктивност, пониски нивоа на прегорување, подобра соработка меѓу тимовите и значително задржување на талентите. Обуките не се трошок – тие се стратегија.

Особено се барани програми за:

  • Развој на лидерски вештини
  • Дигитални компетенции
  • Комуникациски и софт-скилс обуки
  • Управување со промени и стрес
  • Продажба и клиентско искуство

Во услови каде пазарот на труд станува сè подинамичен, компаниите кои не инвестираат во своите луѓе ризикуваат да го изгубат највредниот ресурс – знаењето.

Обуките се враќаат посилни од кога било. Организациите што ќе ги препознаат како клучен дел од својата стратегија ќе ја предводат следната фаза на раст. Останатите ќе се соочат со сè потешка битка за талент.

Прочитајте и за: Тренд што не смее да се игнорира: вработените сакаат смисла, не само плата

Тагови: HR

Промовирани огласи »

Вработување во Макпетрол, А1 Македонија и Штедилница Можности!

Огласи за работа во Макпетрол, А1 Македонија и Штедилница Можности!

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Макпетрол АД отсекогаш бил предводник во примената на новитетите во погонските горива, во унапредувањето на квалитетот на своите производи, како и во воведувањето на алтернативни погонски горива кои придонесуваат за поголема заштита на животната средина. На тој начин, во сите овие години ние успеваме да ја задржиме лидерската позиција во дистрибуцијата и прометот со нафтени деривати во Република Северна Македонија.

Моментално вработува:

БРАВАР ВО ОДДЕЛЕНИЕ ЗА РЕГИОНСКИ ПОПРАВУВАЧИ
ВИШ СТРУЧЕН СОРАБОТНИК ВО ОДДЕЛЕНИЕ ЗА ФИНАНСИИ
СТРУЧЕН СОРАБОТНИК ВО ОДДЕЛЕНИЕ ЗА БЕЗБЕДНОСТ И ЗДРАВЈЕ ПРИ РАБОТА

Брендот B Watch датира уште во далечната 1920 год, започнувајќи како семејна традиција на продажба, дистрибуција како и сервисирање на висококвалитетни часовници и накит.

Моментално вработува:

AСИСТЕНТ ЗА ПРОДАЖБА – СКОПЈЕ

Лидл е семеен бизнис заснован на едноставна филозофија: дека клиентите заслужуваат најквалитетни стоки и намирници по цени што секој може да си ги дозволи.

Моментално вработува:

МАСТЕР ДАТА СПЕЦИЈАЛИСТ ВО ОДДЕЛ НАБАВКИ
КОПИРАЈТЕР / СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА КРЕИРАЊЕ МЕДИУМСКА СОДРЖИНА
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ГРИЖА ЗА ПОТРОШУВАЧИ

СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА АНГАЖИРАНОСТ НА ВРАБОТЕНИ
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ПРИВЛЕКУВАЊЕ НА ТАЛЕНТИ
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА СИНЏИР НА НАБАВКИ
КОНСУЛТАНТ ЗА СВЕЖИ И ЗАМРЗНАТИ ПРЕХРАНБЕНИ ПРОИЗВОДИ

ПЕКО ДОО Скопје е застапник на повеќе брендови меѓу кои и познатите: Ciciban, Planika, Paar, Imac, Nicola Benson, Stefano, Fly flot, Ara, Gabor, Zen, Alpina, Clarks, Obuca Marko, Urban fly, Walker flex, Atrai, Alberola, Girza, Legero, Fantasy, Mubb, итн.

Моментално вработува:

ПРОДАЖЕН АСИСТЕНТ ВЕЛЕС

Пивара Скопје АД е една од најстарите и најпрепознатливи компании во Македонија, со традиција што трае повеќе од 100 години. Основана во 1924 година, денес Пивара Скопје е водечки производител на пиво, безалкохолни пијалаци и вода, и горд партнер на светските брендови Coca-Cola и Heineken.

Моментално вработува:

УНАПРЕДУВАЧ НА ПАЗАРОТ - ТЕТОВО
УНАПРЕДУВАЧ НА ПАЗАРОТ - КУМАНОВО (М/Ж)
МАГАЦИОНЕР

Рамстор Македонија е една од водечките малопродажни синџири во земјата. Од своето основање во 2005 година, компанијата постојано расте и денес располага со широка мрежа на супермаркети и трговски центри низ цела Македонија.

Сите огласи од Рамстор Македонија можете да ги најдете ТУКА.

Вдл Ван Хоол Македонија Дооел Илинден, белгиски реномиран производител на автобуси, лоциран во Технолошко Индустриската Развојна Зона – Скопје 2, во Бунарџик.

Моментално вработува:

ТЕХНИЧАР ЗА ОДРЖУВАЊЕ

Компанијата А1 Македонија е член на Групацијата А1 Телеком Австрија, водечки провајдер за комуникациски и дигитални решенија во Централна и Источна Европа.

Сите огласи од А1 Македонија можете да ги најдете ТУКА.

Групацијата Виндија опфаќа 14 компании, од кои 8 се со седиште во Хрватска и 6 во соседните земји. Вработува повеќе од 4.000 луѓе. Беспрекорниот квалитет на производите на Виндија е препознаен на бројни меѓународни саеми, што со гордост ја направи компанијата добитник на бројни награди.

Моментално вработува:

ВОЗАЧ ДИСТРИБУТЕР

Штедилница Можности е финансиска институција која постои повеќе од 22 години на финансискиот пазар во Република Северна Македонија, додека почетоците на микро кредитирањето преку Можности датираат од 1996 година.

Моментално вработува:

СЛУЖБЕНИК ЗА ОДНОСИ СО КЛИЕНТИ ВО ЕКСПОЗИТУРА ГОСТИВАР

Зегин ДОО е првата приватна компанија во Република С. Македонија регистрирана за продажба на лекови.

Сите огласи од Зегин можете да ги најдете ТУКА.

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

КРЦ КРЦ: каде вкусот и квалитетот се секогаш на прво место!

Погледнете како една пицерија станува синоним за совршен вкус!

Кристијан, кажете ни малку за себе и како започнавте со пицеријата?

Повеќе од 15 години сум дел од гастрономијата – професија во која не се вљубуваш по случајност, туку преку работа, дисциплина, но најмногу преку љубов кон луѓето и изобилството на вкусови. Мојата приказна започна во Малта, место кое ме научи на брзина, стандарди и интернационална услуга. Потоа продолжив во кафе бар „Martini“, каде што го надградував темпото, комуникацијата вештините во динамична средина. Следеше HomeBrew Specialty Coffee, каде ја открив уметноста на деталите и културата на квалитетот – од зрното до гостинот. Пет години работев во хотел „Панорамика“ каде стекнав стабилни знаења за организација, стандарди и секојдневна работа со голем обем. Сето ова искуство ме доведе до денешната пицерија КРЦ КРЦ, која постои речиси две години — во април го славиме нашиот втор роденден. Почнавме како партнерски бизнис, но со текот на времето интересите се променија и партнерот побара нови можности. Така продолжив сам, со уште поголема посветеност кон идејата да создадам место каде секоја пица ќе биде вистинско гастрономско искуство.

Зошто токму пицерија?
Пицата отсекогаш ми претставувала нешто повеќе од рецепт — тоа е креативност, истражување и вкус што остава впечаток. Сакав да создадам место каде луѓето ќе чувствуваат искрена љубов за вкусот, квалитетот и деталите. На крајот на денот, кој не сака парче сочна и вкусна пица?

Кои се најголемите предизвици со кои се соочивте на почетокот?
Најголем предизвик беше препознавањето на брендот. Кога си нов на пазарот, потребно е време да се изградат доверба и препознавање. Сега е веќе полесно — луѓето знаат што добиваат кај нас, знаат дека не штедиме на продукти, дека секој детаљ ни е важен и дека вложуваме во квалитетот.

Што го прави вашиот концепт на пицерија посебен и различен од другите?
Нè издвојува желбата за постојани новини во менито и континуитетот во квалитетот. Кај нас нема случајни рецепти — има стандарди, тестирање и посветеност на вкусот. Сè што излегува од кујната мора да има вкус како првиот ден — ист квалитет, исто внимание кон состојките.

Колку е важна свежината на состојките и како ги избирате производителите?
Свежината за мене е број еден правило. Имам внимателен избор на производители и работам со оние кај кои јас лично го чувствувам квалитетот и конзистентноста. Тоа е нешто што не го менувам лесно — затоа што вкусот го заслужува најдоброто.

Како го одржувате балансот помеѓу квалитет, цена и задоволство на клиентите?
Го одржувам со чесен пристап — не штедиме на материјал, но не креираме нереални цени. Вистинскиот баланс е кога клиентот добива повеќе од тоа што го плаќа, без да ја жртвуваме суштината на производот.

Какви планови имате за развој на пицеријата во иднина?
Тимот полека но сигурно расте што мене ми е особено драго да имам до себе луѓе кои ќе ја делат мојата страст кон пицата, и секако во иднина планираме да отвориме и нова локација каде уште повеќе луѓе ќе го почувствуваат вкусот на КРЦ КРЦ.

Која е вашата порака за сите кои размислуваат да започнат свој мал бизнис?
Да почнат! Не кога ќе биде лесно, не кога ќе има идеални услови — туку кога има идеја и желба. Бизнисот бара трпение, работа и верба во она што го создаваш. Ако правиш искрено и со квалитет, луѓето ќе го препознаат.

Промовирани огласи »

Токсична култура: Невидливи навики што ве туркаат кон прегорување

Ако ги забележите овие знаци – вашата канцеларија е потоксична отколку што мислите!

Токсичната работна средина ретко изгледа токсично на прв поглед. Често е обвиена во „нормализирани“ навики кои сите ги прифаќаат како дел од работата – додека тивко ја трошат вашата енергија, мотивација и здравје.

Еве неколку од најчестите невидливи навики што постепено ве носат кон прегорување:

1. „Секогаш достапен/на“ културата

Кога пораки доаѓаат и по работно време, а одговорот се очекува веднаш – тоа не е посветеност, туку притисок. Оваа навика го брише границите меѓу работа и личен живот и води до хроничен стрес.

2. Микроменаџмент маскиран како „поддршка“

Кога секоја задача мора да биде проверена, коригирана или преправена од некој друг, тоа создава чувство на недоверба. Вработените се чувствуваат како да чекорат по јајца, што ја намалува креативноста и ја зголемува анксиозноста.

3. Наградување на прегорувањето

Кога херој е оној што работи до доцна, пропушта паузи и „сè може“ – компанијата несвесно го слави нездравиот модел. Ова брзо ги исцрпува луѓето, а ефектите се чувствуваат и на тимско ниво.

4. Токсична позитивност

„Секогаш насмеан“, „Нема место за негативност“ звучи убаво – но често е опасно. Кога вработените се плашат да кажат дека нешто не функционира, се создава средина каде проблемите се заташкуваат наместо решаваат.

5. Неможност да се каже „не“

Ако одбивањето задача се гледа како слабост или непрофесионалност, се гради култура на преоптоварување. Со време, ова води до демотивација и намалена продуктивност.

6. Невидлива конкуренција меѓу колеги

Кога никој не споделува знаење, а секој се плаши да не изгледа „помалку способен“, се создава студена, индивидуалистичка атмосфера што ги уништува тимските односи.

Како да излезете од токсичниот круг?

Првиот чекор е препознавање. Вториот – поставување граници. трет – разговор со претпоставениот или HR. Токсичната култура не се менува преку ноќ, но секој мал потег е чекор кон поздраво работно секојдневие.

Прочитајте и за: Вистинскиот успех денес: Да имаш време и за себе

Тагови: HR совети за работа токсично работно место

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »