Промовирани огласи »

Скратената трговска недела во САД донесе благ раст на пазарот и мешано расположение кај инвеститорите кои сè уште ги проценуваат придобивките од очекуваните пониски каматни стапки на ФЕД и континуираното слабеење на пазарот на трудот.

S&P 500 успеа да забележи раст од 0,3 проценти, додека Nasdaq, предводен од добивките на Alphabet, скокна за 1,1 процент за неделата.

Августовскиот извештај за пазарот на трудот ги потврди претходните сигнали дека вработувањето во американската економија е дополнително забавено, додека стапката на невработеност достигна 4,3 проценти, каде што последен пат накратко достигна во јули минатата година.

Иако трендот на слабеење на пазарот на трудот продолжи, просечната часовна заработка се зголеми во согласност со консензусот за 0,3 проценти месечно, додека годишниот раст од 3,7 проценти беше малку под прогнозата од 3,8 проценти.

Работодавците во САД додадоа само 22.000 работни места во август, што е далеку под очекувањата од 75.000. Јулската бројка беше ревидирана нагоре на 79.000, додека вработеноста во јуни беше ревидирана надолу на загуба од 13.000 работни места, во споредба со почетното зголемување од 14.000.

Јулското истражување JOLT покажа слични трендови, бидејќи бројот на достапни работни места падна под бројот на невработени овој месец за прв пат по четири години.

Во постпандемискиот бум, пазарот исто така имаше две работни места создадени за секое невработено лице, но во јулскиот извештај овој индикатор падна под едно.

Бројот на отворени работни места во јули падна на 7,18 милиони, што беше под очекуваните 7,4 милиони, и најниско ниво од септември минатата година.

Овие трендови на пазарот на трудот доведоа до консензус за намалување на каматната стапка на септемврискиот состанок на ФЕД, при што шансите за намалување од 50 базични поени сега се 10 проценти. Шансите за намалување на каматната стапка на преостанатите два состанока во годината се зголемија на над 70 проценти.

На почетокот на неделата се случи распродажба на глобалниот долг, што ги зголеми трошоците за позајмување. Британскиот пазар беше особено под притисок, при што 30-годишните обврзници го постигнаа својот највисок принос од 1998 година, поттикнат од растечкиот долг на земјата и зголемениот скептицизам на инвеститорите во врска со успехот на владата во борбата против инфлацијата.

Во исто време, приносот на 30-годишните американски обврзници достигна пет проценти, поттикнат од новите неизвесности во врска со трговската политика на САД и очекуваните одлуки на ФЕД.

Сепак, континуираното влошување на пазарот на трудот доведе до линеарен пад на приносите на американските обврзници на крајот од неделата.

Приносот на 10-годишната државна обврзница падна на петмесечно ниско ниво од 4,07 проценти, додека приносот на двегодишната обврзница падна на 3,50 проценти. Разликата помеѓу овие долгорочни и краткорочни инструменти на долг се искачи на највисоко ниво од април, што треба да ја одрази поголемата доверба на инвеститорите во економијата.

На корпоративниот фронт, инвеститорите се фокусираа на акциите на Alphabet, кои ја завршија неделата со пораст од повеќе од 10 проценти откако американскиот федерален суд донесе блага пресуда во долготраен антимонополски случај.

Судот не ѝ наложи на компанијата да се откаже од својот прелистувач Chrome или оперативен систем Android, кои беа најголемите стравувања на акционерите, но ќе мора да споделува информации со конкурентите за да се овозможи пофер пазар.

Google ќе остане стандарден пребарувач во прелистувачот Safari на Apple во договор од 20 милијарди долари, а судот вели дека забраната за вакви договори ќе им наштети и на другите партнери во синџирот.

Победник на неделата

Акциите на американскиот производител на чипови Broadcom (AVGO) скокнаа за речиси 10 проценти во петокот откако компанијата објави квартални приходи и профит што ги надминаа очекувањата на пазарот.

Големиот скок на цените на акциите во голема мера се припишува на објавата на компанијата дека потпишала договор од 10 милијарди долари за развој на чип со вештачка интелигенција, што го зголеми оптимизмот на инвеститорите во врска со нејзините перспективи за бизнис со вештачка интелигенција.

Веста предизвика пад на акциите на дизајнерите на чипови како што се NVIDIA и AMD, при што Broadcom постигна подобри резултати за околу 20 процентни поени во 2025 година.

Губитник на неделата

Акциите на канадскиот производител на опрема за јога Lululemon (LULU) паднаа за речиси 19 проценти во петокот, откако компанијата ги намали своите прогнози за втор квартал по ред поради послабата побарувачка на северноамериканскиот пазар.

Компанијата сега очекува растот на приходите за тековната фискална година да биде помеѓу 2,5 и 4,0 проценти, по повеќегодишниот тренд на двоцифрени стапки на раст, и ги ревидираше своите прогнози за профитабилност надолу.

Акциите на Lululemon се намалени за околу 56 проценти од почетокот на годината до денес.

Тагови: акции светска берза камата

Промовирани огласи »

СОЗР утре со детали за новите таблички за службените возила, рокот за замена е до 15 септември

Деталите ќе бидат откриени утре на прес-конференција.

Утре ќе бидат објавени детали за новите специјални таблички за службените возила, кои државните институции и јавните правни лица ќе мора да ги заменат до 15 септември. Службата за општи и заеднички работи на Владата ја најави прес-конференцијата на која ќе присуствуваат директорот на СОЗР, Ивица Томовски, министерот за внатрешни работи Панче Тошковски и заменик претседателот на Владата, Арбен Фетаи.

Одлуката за оваа промена беше донесена на владината седница на 29 јули, со цел за зголемување на транспарентноста и отчетноста. Новите таблички ќе овозможат лесна разлика меѓу службените и приватните возила, со што ќе се превенира злоупотребата на службените возила за лични или партиски цели. Дополнително, ќе биде отворена телефонска линија за пријавување злоупотреби од страна на граѓаните.

Се работи на изготвувањето на централен регистар за службените возила, кој ќе овозможи подобра контрола и надзор над нивната употреба. Оваа одлука е дел од напорите за одговорно управување со државните ресурси, поставување на повисоки стандарди на интегритет и целосна отчетност пред јавноста.

Тагови: службени возила табличките на возилата

Промовирани огласи »

Актуелна временска прогноза – топол и сончев ден со пријатна вечер

Невообичаено топло за овој период – еве кога ќе попушти жештината

Денес времето ќе биде невообичаено топло за овој период од годината. Денот ќе започне со умерено облачно небо, но брзо ќе преовладува сончево време, а температурите ќе се искачуваат од околу 25 °C наутро до максимални 33 °C попладне. Вечерта ќе се разлади и ќе се спушти до околу 20 °C, нудејќи пријатна завршница на топлиот ден.

Совет за денот: облечете се лесно и носете светли бои за да останете свежи, користете крема за сонце ако ќе бидете надвор и пијте доволно вода за да се хидрирате.

Временска прогноза за Скопје. За другите градови кликни ТУКА.

6.12.2025 Сабота   / 11° 06:44   16:09
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h










10°
10°
11°
11°
10°
10°
10°








3

4

4

4

4

3

3

3

3

2

2

2

2

2

2

2
7.12.2025 Недела   / 12° 06:45   16:09
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h













10°
11°
12°
11°








2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

1

1

2

2

2

2

3

3

3

3

3

2

2

2
8.12.2025 Понеделник   / 13° 06:46   16:09
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h












11°
12°
12°
13°
12°








2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

3

3

3

3

2

3

2

2

2

2

2

2

2

2

Промовирани огласи »

Nike со нова кампања: „Зошто го правиме?“ за генерацијата Z

Nike ја освежи својата легендарна кампања „Само направи го“ со новото мото „Зошто го правиме?“ за да се поврзе со генерацијата Z и нивните прашања за традицијата и автентичноста.

Најк го освежи митскиот слоган „Само направи го“ со нова кампања наречена „Зошто го правиме?“ Со ова Најк се обидува да се поврзе со генерацијата Z, која често ја поставува под прашање традицијата и бара автентичност и цел. Според Најк, новата кампања „го преформулира величеството како избор, а не како резултат.“

Кампањата вклучува видео реклама од 60 секунди од агенцијата Wieden + Kennedy, со учество на интернационални спортски ѕвезди како Карлос Алкараз, Сејквон Баркли, Кејтлин Кларк и ЛеБрон Џејмс. „Со 'Зошто го правиме?' ја запалиме искрата за нова генерација, охрабрувајќи ги да ги направат првите чекори со храброст и доверба во сопствениот потенцијал,“ изјави главната маркетинг директорка Никол Грејам.

Критичарите се поделени околу новата кампања. Некои веруваат дека е идеален ребрендинг за генерација што не копира команди и бара повеќе смисла, додека други предупредуваат дека ова може да го разреди еден од највредните брендови во историјата на маркетингот. Како и да е, Најк смета дека новиот слоган ќе донесе повеќе релевантност на брендот помеѓу младите кои се плашат од неуспех, оставајќи отворена врата за подлабока врска со вистинските луѓе.

Тагови: маркетинг спорт Nike

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »