Промовирани огласи »

Nike со нова кампања: „Зошто го правиме?“ за генерацијата Z

Nike ја освежи својата легендарна кампања „Само направи го“ со новото мото „Зошто го правиме?“ за да се поврзе со генерацијата Z и нивните прашања за традицијата и автентичноста.

Најк го освежи митскиот слоган „Само направи го“ со нова кампања наречена „Зошто го правиме?“ Со ова Најк се обидува да се поврзе со генерацијата Z, која често ја поставува под прашање традицијата и бара автентичност и цел. Според Најк, новата кампања „го преформулира величеството како избор, а не како резултат.“

Кампањата вклучува видео реклама од 60 секунди од агенцијата Wieden + Kennedy, со учество на интернационални спортски ѕвезди како Карлос Алкараз, Сејквон Баркли, Кејтлин Кларк и ЛеБрон Џејмс. „Со 'Зошто го правиме?' ја запалиме искрата за нова генерација, охрабрувајќи ги да ги направат првите чекори со храброст и доверба во сопствениот потенцијал,“ изјави главната маркетинг директорка Никол Грејам.

Критичарите се поделени околу новата кампања. Некои веруваат дека е идеален ребрендинг за генерација што не копира команди и бара повеќе смисла, додека други предупредуваат дека ова може да го разреди еден од највредните брендови во историјата на маркетингот. Како и да е, Најк смета дека новиот слоган ќе донесе повеќе релевантност на брендот помеѓу младите кои се плашат од неуспех, оставајќи отворена врата за подлабока врска со вистинските луѓе.

Тагови: маркетинг спорт Nike

Промовирани огласи »

Топ 3 зимници и нивната цена: Дали е поевтино да правите дома или да купите готово?

Подготовката на зимницата е време на радост и креативност – вкусни домашни деликатеси што ја носат топлината на семејниот дом во студените денови

Подготовката на зимницата е време на радост и креативност – вкусни домашни деликатеси што ја носат топлината на семејниот дом во студените денови. Зимницата не е само начин да се сочува храната, туку и убаво семејно искуство кое ја пренесува љубовта и традицијата од генерација на генерација.
Топ 3 зимници за оваа есен:

Ајвар – кралот на зимницата

Нема есен без мирис на печени пиперки. Ајварот е омилена зимница во секое македонско семејство – совршен како намаз, прилог или деликатес со сирење и лепче.

Рецепт (за околу 10–12 тегли):

  • 30 kg црвени ајварски пиперки: од 50–60 ден/кг
  • 10–15 kg модри патлиџани: од 10–20 ден/кг
  • 4 L сенф масло: 74 ден/L (бедрен пример)
  • Сол, оцет, шеќер по вкус

Ценовна пресметка:

  • Пиперки: 30 kg × 55 ден = 1.650 ден
  • Патлиџани: 12 kg × 15 ден = 180 ден
  • Масло: 4 L × 74 ден = 296 ден
  • Вкупно: 2.130 денари, без труд и енергија

Туршија – вкусна шареноликост

Комбинацијата од кисели краставички, моркови, карфиол и пиперки носи свежина во секое јадење. Туршијата е класика што ја збогатува зимската трпеза.

Рецепт (приближно):

  • 5 kg кисели краставички: од 65–95 ден/кг
  • 2 kg моркови (цените не се навеле, користете пазар): од 30 ден/кг
  • 2 kg карфиол: од 80–100 ден/кг
  • 2 kg пиперки: 50–60 ден/кг

Примерен трошок:

  • Краставици: 5 kg × 80 ден = 400 ден
  • Морков: 2 kg × 30 ден = 60 ден
  • Карфиол: 2 kg × 90 ден = 180 ден
  • Пиперки: 2 kg × 55 ден = 110 ден

Вкупно: 750 денари.

Лутеница – пикантно задоволство

За љубителите на поинтензивен вкус, лутеницата е вистински избор. Со мешавина од пиперки, домати и зачини, таа носи топлина во студените денови.

Рецепт:

  • 10 kg домати: од 70–80 ден/кг
  • 5 kg пиперки: од 50–60 ден/кг
  • Сол, сончогледово масло, лук, по желба: мали количини

Пресметка:

  • Домати: 10 kg × 75 ден = 750 ден
  • Пиперки: 5 kg × 55 ден = 275 ден

Вкупно: 1.025 денари

Приготвувањето зимница е повеќе од храна – тоа е семејна традиција, начин да се зачуваат вкусовите на летото и есента, и можност да се сподели љубовта преку домашни деликатеси. Со овие три зимници, секој домашен оброк ќе добие посебна магија и топлина.

Тагови: здрава храна зеленчук зимница традиции

Промовирани огласи »

Невидливи знаци дека си пред BURNOUT

Прегорувањето не доаѓа одеднаш – почнува со ситни предупредувања 🚨. Замор, губење мотивација и раздразливост се црвени знамиња дека треба пауза. Препознај ги навреме и заштити ја својата енергија! 🌱💡

Прегорувањето (burnout) ретко доаѓа одеднаш. Наместо тоа, се „провлекува“ тивко, преку суптилни знаци кои најчесто ги игнорираме бидејќи сме премногу фокусирани на секојдневните обврски. Но, ако не се препознаат навреме, овие сигнали можат да доведат до сериозни последици – не само за кариерата, туку и за здравјето.

Еве 4 тивки предупредувања дека можеби си на чекор до прегорување:

1. Постојан замор 😴
Дури и по цела ноќ сон, се чувствуваш исцрпено. Секој ден бара „дополнителна енергија“ само за да го преживееш.

2. Недостиг на мотивација 🚫🔥
Работи кои порано ти носеле задоволство и предизвик сега изгледаат како товар. Секојдневието станува рутина без искра.

3. Раздразливост и нетрпение 😤
Ситници што порано не те вознемирувале сега те нервираат брзо. Односите со колегите страдаат.

4. Занемарување на себеси 🛑
Сè помалку време (и волја) за здрав оброк, спорт, одмор или дури и за хоби што те исполнувало.

✅ Заклучок:

Прегорувањето не е слабост – тоа е сигнал дека нешто мора да се смени. Доколку ги препознаваш овие знаци кај себе, време е да поставиш граници, да побараш поддршка и да најдеш баланс меѓу работа и живот.

Тагови: burnout

Промовирани огласи »

Вработување во Кромберг и Шуберт, Даути Комерц и Виола Аптеки!

Огласи за работа во Кромберг и Шуберт, Даути Комерц и Виола Аптеки!

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Кромберг и Шуберт се фокусира на развој и производство на комплексни системи за ожичување за автомобилската индустрија.

Моментално вработува:

CUSTOMS OFFICER

Стокомак е ланец на дисконти продавници кој работи по концептот хард-дисконт.

Моментално вработува:

ПРОДАВАЧ/КА - КАСИЕР/КА КАРПОШ
ПРОДАВАЧ/КА - КАСИЕР/КА - ЃОРЧЕ ПЕТРОВ
ПРОДАВАЧ/КА - КАСИЕР/КА – УСЈЕ
ВОЗАЧ НА КАМИОН
СПРЕМАЧ НА РОБА

Компанијата А1 Македонија е член на Групацијата А1 Телеком Австрија, водечки провајдер за комуникациски и дигитални решенија во Централна и Источна Европа.

Сите огласи од А1 Македонија да ги најдете ТУКА.

Tigo.mk е дел од македонската компанија ФД Финмак ДОО. Финмак обезбедува високи етички и професионални стандарди и култура каде клиентот е секогаш во главниот фокус. 

Моментално вработува:

МАРКЕТИНГ КООРДИНАТОР

Даути Комерц- А.Д лидер во регионот и пошироко во микродистрибуција на производи за широка потрошувачка.

Моментално вработува:

АВТОМЕХАНИЧАР

Виола Аптеки е современа компанија чиј примарен фокус на работа е здравствената заштита на граѓаните.

Моментално вработува:

ФАРМАЦЕВТ - 3ТА СМЕНА - НАС.АЕРОДРОМ
ФАРМАЦЕВТСКИ ТЕХНИЧАР - 3ТА СМЕНА - НАС.АЕРОДРОМ
TEKNIK FARMACEUTIK – ÇAIR
ФАРМАЦЕВТСКИ ТЕХНИЧАР – ЧАИР
FARMACIST– ÇAIR
ФАРМАЦЕВТ – ЧАИР
ФАРМАЦЕВТСКИ ТЕХНИЧАР
ФАРМАЦЕВТ

ТБМ Гроуп е меѓу водечките европски компании кои организираат тематски бизнис конференции.

Моментално вработува:

SALES EXECUTIVE

Групацијата Виндија опфаќа 14 компании, од кои 8 се со седиште во Хрватска и 6 во соседните земји. Вработува повеќе од 4.000 луѓе. Беспрекорниот квалитет на производите на Виндија е препознаен на бројни меѓународни саеми, што со гордост ја направи компанијата добитник на бројни награди.

Моментално вработува:

ВОЗАЧ ДИСТРИБУТЕР - Ц КАТЕГОРИЈА

Жито Маркети располага со над 70 маркети распространети низ цела територија на нашата држава.

Сите огласи од Жито Маркети можете да ги најдете ТУКА.

Зегин ДОО е првата приватна компанија во Република С. Македонија регистрирана за продажба на лекови.

Сите огласи од Зегин можете да ги најдете ТУКА.

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »