Промовирани огласи »

Лојалноста не се купува таа се гради: Еве како и зошто

Не се прашувајте зошто си заминуваат - прашајте се што не сте направиле

Многу компании се фокусираат на бонуси, плати и погодности, мислејќи дека тоа е доволно за да ги задржат своите најдобри вработени. Но вистината е поинаква – лојалноста не доаѓа од плата, туку од чувство на вреднување, припадност и доверба.

Лојалноста почнува со човечки однос

Кога лидерите го познаваат својот тим, се интересираат за нивниот раст, и покажуваат емпатија – се гради мост на доверба. А таму каде што има доверба, има и лојалност.

Јасна визија + вклученост = приврзаност

Луѓето остануваат таму каде што се чувствуваат дел од нешто поголемо. Ако им ја споделите визијата на компанијата и ги вклучите во одлуки, тие ќе вложуваат не само труд, туку и срце.

Повратна врска – не само од менаџерот кон вработениот

Слушајте ги вработените. Прашајте ги што ги мотивира, што би смениле, што ги вознемирува. Чувството дека нивното мислење вреди – создава силна врска.

Можности за раст и развој

Кога компанијата инвестира во напредокот на своите вработени, тие го препознаваат тоа. Лојалните вработени се оние што гледаат иднина во компанијата, а не само моментален ангажман.

Признавање и благодарност

Никој не сака да биде „невидлив“. Едноставно „браво“ или јавна пофалба чини ништо – но вреди многу. Лојалноста расте кога некој чувствува дека неговата работа е ценета.

Зошто е важно да се гради лојалност?

  • Намалување на текот на кадар – помалку трошоци за нови вработувања и обуки
  • Поголема продуктивност – лојалните вработени работат со повеќе посветеност
  • Подобра атмосфера – тимот што останува заедно, расте заедно
  • Позитивен employer branding – среќни вработени се најдобрата реклама

Лојалноста не доаѓа преку договор или услов. Таа се гради со доследност, почит и вистинска грижа. Компаниите што тоа го разбираат, не само што задржуваат добар кадар тие создаваат амбасадори на својата бренд-култура.

Не сте сигурни во своето работење? Прочитајте и за: Зошто самодовербата е клучна за професионален успех?

Тагови: HR вработени совети за работа

Промовирани огласи »

11 паметни начини како да му кажете „не“ на шефот

Во деловното опкружување, понекогаш е потребно да кажеме „не“ – но на паметен, професионален и конструктивен начин

Во деловното опкружување, понекогаш е потребно да кажеме „не“ – но на паметен, професионален и конструктивен начин. Без оглед дали станува збор за дополнителна задача, нејасен приоритет или нереални очекувања, важно е да умеете да се изразите со почит, но и со цврст став.

Еве 11 начини како да го направите тоа

Претставете го вашиот тековен товар

„Можеме ли заедно да ги прегледаме моите сегашни приоритети?“

✔️ Визуелизирајте ги вашите обврски отворено.

Дефинирајте ја вашата зона на вредност

„Давам најдобри резултати кога се фокусирам на [X]“

✔️ Усогласете ја работата со вашите клучни вештини.

Побарајте ресурси

„За да обезбедиме успех, ќе ни треба дополнителна поддршка“

✔️ Прикажете го тоа како инвестиција во квалитет.

Комуницирајте транспарентно

„Еве што е потребно за проектот да биде извонреден“

✔️ Споделете реални рокови и потреби.

Настапете со решение

„Разгледајте ја оваа алтернативна насока“

✔️ Наместо „не“, понудете „еве подобар начин“

Разјаснете ги приоритетите

„Која иницијатива треба да има предност?“

✔️ Поттикнете стратешко одлучување.

Отворете прашање за одржливост

„Ајде да дизајнираме поефикасен процес“

✔️ Фокусирајте се на долгорочни решенија.

Заштитете го личното време

„Ќе се зафатам со ова утре со свежа енергија“

✔️ Поставете здрави граници.

Јасно претставете ги компромисите

„Кој проект да го паузираме за овој?“

✔️ Потсетете на ограничените ресурси.

Поставете јасни очекувања

„Можам целосно да се посветам на ова до [датум]“

✔️ Бидете проактивни со времето.

Застанете зад квалитетот

„Ајде да се осигураме дека ги исполнуваме стандардите“

✔️ Одржете професионална извонредност.

Овие фрази не се начини да одбегнете одговорност – туку да ја водите комуникацијата паметно. Кога знаете како да кажете „не“ на вистински начин, вие всушност велите „да“ на квалитетот, балансот и ефективноста.

Тагови: менаџирање на луѓе работни навики

Промовирани огласи »

Најновиот извештај на Henley Passport Index за 2025 година го рангира македонскиот пасош на 38. место во светот според бројот на дестинации во кои граѓаните можат да патуваат без виза. Со македонската патна исправа, оваа година може да се патува без виза во вкупно 130 земји, што претставува стабилна позиција во однос на претходните години каде беше на 45 место.

Иако земјите од Западен Балкан сè уште се далеку од европските лидери на листата, Македонија се наоѓа после Србија (34. место), но пред Црна Гора (40. место) и Босна и Херцеговина (42. место). Во регионот, најдобро рангирана е Хрватска која првпат влезе во топ 10, делeјќи го 9. место со Словенија – со пристап до 183 дестинации без виза.

Според податоците собрани од Меѓународната асоцијација за воздушен транспорт (IATA), индексот го покажува глобалниот тренд на проширување или ограничување на слободата на движење преку визна политика. Во самиот врв повторно се наоѓа Сингапур, чиј пасош овозможува патување во дури 193 држави без виза. По него следуваат Јапонија и Јужна Кореја со по 190 безвизни дестинации, додека европскиот блок доминира од третото до петтото место.

Иако Македонија не е дел од ЕУ или Шенген зоната, пасошот се рангира повисоко од неколку европски земји, како што се Косово (61. место, 82 земји) и Белорусија (62. место, 81 земја), кои остануваат најслабо рангирани на континентот.

Во споредба со глобалниот просек од 109 земји достапни без виза, македонскиот резултат е над просекот, што говори за стабилниот дипломатски статус и визна соработка на државата во меѓународни рамки.

Извештајот исто така укажува на опаѓањето на влијанието на некои поранешни „пасошки сили“ – САД и Велика Британија, кои се рангирани на 10. и 6. место, далеку од нивните водечки позиции пред една деценија.

Henley & Partners, компанијата која стои зад индексот, заклучува дека визната моќ на една земја зависи од нејзината посветеност кон меѓународна соработка и дипломатски односи. За Македонија, растот на бројот на безвизни дестинации би можел да продолжи, доколку се вложи во зајакнување на меѓународните партнерства и безбедносните стандарди.

Тагови: Пасош

Промовирани огласи »

Кој стана милионер со УНИБанка? Извлечени добитниците од наградната игра „Стани милионер со УНИБанка”

Извлечени добитниците од наградната игра „Стани милионер со УНИБанка”

УНИБанка уште еднаш потврди дека е многу повеќе од банка! Не само што нуди врвни и иновативни банкарски продукти, туку и ги наградува своите клиенти за лојалноста и довербата. Минатите години како дел од своите големи наградни игри Банката додели џип, стан, патување на Куба, а овој пат беше избран добитникот на 1.000.000 денари.

Олга Тодорова Софронијовска од Скопје е среќниот добитник на големата наградна игра “Стани милионер со УНИБанка”. Главниот добитник, како и двајцата добитници на награди од по 300.000 денари, беа извлечени на 17.07.2025 во Бизнис Центарот на Банката по случаен избор со помош на компјутерска програма, а согласно претходно поставените услови за учество. 

„Веќе неколку години сум клиент на УНИБанка и редовно ја користам мојата Mastercard картичка, како за секојдневни купувања во продавници, така и за онлајн трансакции. Навистина преферирам плаќање со картичка, не само поради практичноста и сигурноста, туку и поради сите дополнителни бенефити што ги нуди УНИБанка. Кога ми се јавија да ми соопштат дека сум добитник на милион денари, не можев да поверувам! Тоа беше момент на вистински шок и радост, без сомнение најнеочекуваниот и највозбудливиот подарок што сум го добила досега. Навистина е прекрасно чувството да бидеш награден од институција на која ѝ веруваш. УНИБанка досега многупати покажала голема посветеност кон своите клиенти како преку промоциите, така и преку секојдневната љубезност и поддршка од вработените. Огромна благодарност до УНИБанка за ова изненадување!“ – изјави Олга.

Како и минатите години и оваа наградна игра предизвика голем интерес, поттикна голем број луѓе преку УНИБанка да користат Mastercard картички, и да ги согледаат бројните предности кои ги носат безготовинските плаќања, како во поглед на едноставноста и брзината на трансакциите, така и во поглед на сигурноста на самите плаќања со овие картички.

Посветеност кон клиентите, дигитализација и имплементирање иновации во работењето, поддршка за своите корисници се работи по кои и понатаму ќе биде препознаена УНИБанка. Банката и во иднина ќе иницира активности и проекти со кои ќе ја оправда довербата на своите клиенти, потврдувајќи им дека ја избрале најдобрата банка.

УНИБанка им се заблагодарува на клиентите за учеството во наградната игра, за укажаната доверба и ветува дека и понатаму ќе прави напори да ја награди нивната лојалност, а на добитниците им посакува да уживаат во наградите и во иднина да ги користат кредитните и дебитните Mastercard картички издадени од УНИБанка, како и останатите продукти и услуги на Банката.

Тагови: УНИ БАНКА АД

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »