Промовирани огласи »

Како да се изгради силен бренд на работодавецот во дигиталната ера?

На второто издание на KARIERA DAYS, експертите ги споделија своите совети и искуства за брендирањето на работодавците во време на дигитална трансформација и голема конкуренција.

На второто издание на KARIERA DAYS, вниманието беше насочено кон тоа како компаниите учесници гледаат на најактуелните теми во бизнис светот, со посебен акцент на брендирањето на работодавците во дигиталната ера.

Во рамки на панел-дискусијата учествуваа Александра Бабамова – Employer Brand & Culture Programs Manager во Пивара Скопје, Ана Салтирова – HR Professional, NLP Coach и основач на „Личен Избор“, и Зорица Бужаровска Бошковска – General Manager на KARIERA.mk. Заедно разговараа за тоа што навистина значи брендирањето на работодавците во современото дигитално опкружување. Гостинките споделија свои видувања за улогата на социјалните мрежи во градењето на брендот, како и за тоа колку голема улога имаат вработените, дури и тогаш кога тие не се директно вклучени во маркетинг активностите. 

Овој разговор остави силен впечаток за тоа како се менуваат трендовите и каква е важноста на брендирањето за привлекување и задржување на таленти во денешното време. Учесниците споделија искуства и совети од своето долгогодишно работење, давајќи вредни насоки за сите кои сакаат да го подобрат имиџот на својот бренд како работодавец.

Како да се изгради силен бренд на работодавецот во дигиталната ера?

Тагови: kariera days

Промовирани огласи »

Кампања што шокираше: „Не вработувајте луѓе“ го запали интернетот

Кампањата предизвика бурни реакции на социјалните мрежи – од саркастични коментари до сериозни критики

Стартапот Artisan AI од Силиконската долина, основан од Британецот Јаспар Кармајкл-Џек, предизвика силна реакција во Сан Франциско и сега и во Лондон со својата агресивна кампања „Stop hiring humans“. Кампањата ја промовира нивната прва „дигитална работничка“ Ава – вештачка интелигенција која работи како продажен претставник и, според компанијата, може целосно да автоматизира работни процеси. Пораките како „Artisans нема да се пожалат за баланс помеѓу работата и животот“ и „Artisans не доаѓаат на работа мамурни“ беа оценети како безчувствителни и неприкладни во време кога многу луѓе се загрижени за иднината на човечката работна сила.

Кампањата предизвика бурни реакции на социјалните мрежи – од саркастични коментари до сериозни критики. Многумина ја споредија со сценарио од „Black Mirror“, а фирмата добила и стотици закани и омраза по е-пошта. Високи професионалци од различни индустрии ја нарекоа кампањата „тонски слепа“ и манипулативна, и покрај тоа што таа резултираше со над 1 милијарда импресии и 2 милиони долари нов годишен приход. Критичарите посочуваат дека, иако маркетиншки ефикасна, таа поттикнува страв, несигурност и чувство на заменливост кај луѓето.

Кармајкл-Џек подоцна изјави дека целта не била да се навредат луѓето, туку да се привлече внимание кон визијата на Artisan AI – тимови од дигитални „Artisans“ кои работат рамо до рамо со луѓето. Тој е поранешен основач на други компании, вклучувајќи агенција за брендирање и платформа за нарачка услуги. Artisan AI досега има привлечено 46,1 милиони долари инвестиции, учествувал во престижниот Y Combinator, и тврди дека нивната технологија веќе ја користат над 300 организации. Сепак, дебатата околу границите на автоматизацијата и етиката на AI останува отворена.

Тагови: вештачка интелигенција вработени работнички права

Промовирани огласи »

Препознајте мозочен удар во првите минути – најважните симптоми

Брзата реакција е клучна – колку побрзо се препознаат симптомите и се побара помош, толку се поголеми шансите за опоравување и минимизирање на последиците

Мозочниот удар претставува сериозна и итна здравствена состојба која настанува кога дотокот на крв до дел од мозокот е прекинат или значително намален, што води до оштетување на мозочното ткиво. Брзата реакција е клучна – колку побрзо се препознаат симптомите и се побара помош, толку се поголеми шансите за опоравување и минимизирање на последиците.

Препознавањето на симптомите може да направи клучна разлика помеѓу живот и смрт, или помеѓу целосно заздравување и трајно оштетување. Мозочниот удар често доаѓа ненадејно, а знаците се јасни – одненадежна слабост или вкочанетост на лицето, раката или ногата, најчесто на една страна од телото, тешкотии во говорот или разбирањето на говор, ненадејна конфузија, замаглен или изгубен вид на едно или двете очи, силна главоболка без очигледна причина или губење рамнотежа и координација.

Важно е да не се занемарат овие предупредувачки сигнали. Доколку почувствувате или забележите кај некој друг некој од овие симптоми, веднаш повикајте итна медицинска помош. Со секоја минута, мозочните клетки умираат, а времето е најмоќното оружје во борбата против последиците.

Тагови: здравје мозочен удар

Промовирани огласи »

Кои земји преферираат плаќања во евра, а кои во долари?

Откријте кои земји од Европската Унија преферираат еврото, а кои доларот во меѓународната трговија

Еврото и доларот остануваат главни играчи на теренот на меѓународната трговија на Европската Унија, според најновите податоци на Евростат. Еврото е задржано како најкористена валута во извозот, со удел од 51,7% во трговските трансакции со земји надвор од ЕУ во 2024 година. Од друга страна, доларот продолжува да доминира во увозот, учествувајќи со 51,1%.

Словенија, Хрватска и Литванија се земјите кои најмногу ја користат европската валута во извозот, додека за шест ЕУ држави, како Кипар и Ирска, доларот е главната валута во оваа категорија. Со близок процент на присуство во увозот, Литванија, Холандија и Финска најмногу му веруваат на доларот.

Националните валути и другите светски валути имаат посkромување во трансакциите, со учество од три односно 13,4% во извозот и многу помал удел во увозот. Значителната употреба на домашните валути е најизразена во Чешка и Данска, што ја отсликува комплексноста на европската валутна мапа.

Тагови: долар евро Европска Унија Евростат

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »