Промовирани огласи »

ШОК ВО АВТОМОБИЛСКАТА ИНДУСТРИЈА: Гигантот што го измисли централното заклучување пропадна по 170 години

Вработува 4.500 луѓе на единаесет локации низ целиот свет

Доставувачот на автоделови Кикерт, познат по своите системи за заклучување, прогласи банкрот, според документите од Окружниот суд во Вупертал.

Според нивните официјални податоци, Кикерт вработува 4.500 луѓе на единаесет локации низ целиот свет. Со пазарен удел од 21 процент, Кикерт опремува приближно еден од три автомобили низ целиот свет со своите системи за заклучување.

Јоаким Екснер од Нирнберг е назначен за стечаен управник за Кикерт АГ и Кикерт Холдинг ГмбХ. Самиот Кикерт сè уште не коментирал. Стечајот првпат го објави списанието Виртшафтсвохе, објавува Билд.

Исплати на плати до крајот на ноември

Благодарение на исплатите од стечајната маса, платите и задоволствата на околу 700 работници во Германија треба да бидат обезбедени до крајот на ноември.

Според податоците од осигурителната компанија за кредити Atradius, бројот на големи банкроти во Германија во првата половина од годината достигна рекордни 207 случаи, што е зголемување од 20% во споредба со претходната година.

Добавувачите на автомобилски производи беа особено погодени, со најголем дел од овие банкроти - дури 29 случаи кај компании со годишен обрт од над десет милиони евра.

Федералниот завод за статистика известува дека вкупно 12.000 банкроти на компании се регистрирани во првите шест месеци - околу 12% повеќе отколку во истиот период минатата година.

Успешната приказна на Кикерт

Пред повеќе од 50 години, Кикерт го разви централното заклучување за автомобили - систем што овозможува сите врати на возилото да се заклучат истовремено. Оваа иновација ѝ овозможи на компанијата да се прошири глобално, сè до денешниот финансиски крах.

Компанијата е основана во 1857 година, објавува Telegraf.

Тагови: автомобили

Промовирани огласи »

Вработување во Жито Маркети!

Огласи за работа во Жито Маркети!

Жито располага со 59 маркети распространети во 20 општини во земјава: Велес, Скопје, Прилеп, Битола, Струмица, Кочани, Виница, Росоман, Градско, Чашка, Делчево, Демир Капија, Валандово, Тетово, Куманово, Неготино, Гостивар, Облешево, Кичево, Македонска Каменица. Со преку 850 вработени претставува препознатлив бренд во својата област со многубројните признанија (најдобар трговски објект за 2010 и 2017год., Superbrands 2015/2016, International Best Brand 2015).

Моментално вработува:

Продажен Персонал - Струмица
Персонал за продажба во Велес
Графички дизајнер
Соработник за дигитален маркетинг
Персонал за продажба во Ѓорче Петров
Продажен Персонал - Охрид
Продажен персонал - Битола
Комерцијалист

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Тагови: ДПТУ Жито Дооел

Промовирани огласи »

Ангелика Буровски: Како Stia перничињата носат еко-иновативност и одржливост

Како една идеја ја претвори љубовта кон природата во Stia – еко перничиња за иднината

Која е Ангелика Буровски?

Родена сум во Швајцарија, со македонски корени од малешевијата, во претприемачко семејство – мајка ми ја водеше финансиската страна, татко ми го водеше бизнисот напред. Од мали нозе бев со него низ магацини и производни хали.
Кога го загубив, на само 16 години, преземав дел од семејниот бизнис. Првиот состанок го имав на 17, малце лудо од оваа перспектива.
Мојот едукативен пат потоа продолжи низ Австралија, Швајцарија и Англија, со студии по бизнис, односи со јавноста, гешталт психотерапија, коучинг, развој на лидери и организациски развој. Но сегашната автентична Ангелика се појави по нереќа што ме разбуди и по која се заљубив повторно во животот.
И покрај здравствени предизвици со кои се соочувам, благодарна сум на се што имам, па и на нив, и они се дел од оваа приказна. Се сметам од секаде и од никаде истовремено, го делам моето време меѓу Берово кај што ми е производството, Скопје, Франција и последно време и Загреб каде што често предавам.

Како дојде идејата за Stia перничињата – имаше ли некој конкретен момент или инспирација што те поттикна?

Идејата се роди од фрустрација. Со години гледав исправни производи кои, поради мали дефекти не ги задоволуваа западните стандарди, и најчесто завршуваа во отпад – на инсинерација или ленд фил. Сакав да најдам начин да ги искористам.
Првиот производ што го создадовме беше Lamia, која апсорбира вода при поплави и протекување, и ќе ја пуштиме на пазарот наскоро. Првичната идеа беше да се направи вреќа за абсорпција на влага, али неуспешно. Но,  при еден дождовен ден, кога само што успеавме да направиме првиот прототип на смесата, вреќата беше оставена на скали во подрум, апсорбираше 50 литри вода од невремето. Тогаш знаев дека имаме нешто вредно.
Тоа беше почетокот. Потоа си реков: Ако може да впива – може ли и да дава вода? Ја адаптиравме формулата.
Така се роди Stia.

Кои беа најголемите предизвици во првите чекори – од идеја до прв прототип?

Сѐ беше предизвик. Секој ден беше нов експеримент. Но имав луѓе што веруваа во мене, без разлика дали јас самата знаев каде одам.
Најважното нешто е поддршката – од мојата мајка, од тимот, од луѓе што рекоа „ајде да пробаме“, вклучително и деловни партнери кои се адаптираа за да најдеме оптимален начин за амбалажа, визуален идентитет, маркетинг.
Тоа е всушност нашиот интерен мото: ајде да пробаме. Па така кога не успевавме со формули за смесата, материјали за перничињата- продолжувавме со ‘ајде да пробаме’
Првичната формула ни беше перничињата да се закопуваат при пресадување, но увидовме дека луѓето немаат време за тоа, па така почнавме да ја развиваме сегашната формула.

Што е за тебе „еко-иновативност“ и како успеваш тоа да го преточиш во конкретен производ?

За мене, „еко“ значи одговорност кон ресурсите што веќе ги имаме и почит кон нашата планета исто колку и луѓето и живите суштества што живеат во неа.
Нашите перничиња се направени од апциклирани материјали (upcycling).
Не се биоразградливи, но затоа спасуваат вода, спасуваат растенија, и спасуваат од грижа на совест кај оние кои не можат секогаш да се грижат за цвеќињата.

Може ли да споделиш некоја интересна ситуација или експеримент додека ги тестираше перничињата на растенијата?

Летото 2024 беше страшно суво и топло. Идеално за да тестираме Stia. И покрај дрвцата кај што немав достапност на вода успеавме да ги спасиме со Stia, сакавме да засадиме и нови. Но земјата беше толку сува, што ниту со сврдел, ниту со копач не можевме да направиме дупки. Еден колега копаше со секира  (можете да замислите која посветеност), резултатите  беа секогаш исти, растенијата остануваа зелени со Stia. Искрено мислам што не водеше беше хуморот во тимот, музиката, посветеноста и желбата да креираме нешто ново. На сликата е тимот (Дани, Горан, Здравко, Адријана, Тања, Ленка, Лидија и јас) со првата вреќа Ламиа. А малото доматче е првата Stia 2 недели без вода на 35c.

Како гледаш на иднината на Stia – дали размислуваш за нови варијанти или производи?

Моментално фокусот ни е на финализирање на производите за извоз. Веќе сме во разговор со партнери во повеќе држави и со нетрпение го очекуваме првиот извоз.

Каква е врската меѓу грижата за растенијата и грижата за себе?

Од моето искуство како гешталт терапевт и коуч, знам дека ратенијата имаат неворајтна моќ да го подобрат менталното здравје, подобрат сонот и многу други бенефити.
Но денес, со обврски, патувања и динамично темпо, многу луѓе – особено мајки и татковци – се чувствуваат виновни што не можат да одржат цвеќе живо.
Stia не е само производ – таа е потсетник дека не мора да бидеш совршена, само треба да ја имаш адекватната поддршка. Stia се грижи кога ти не можеш.
Ова прашање го додадов, ставаме акцент на придобивките на растенијата за нашето ментално здравје. Видете како ви се чини и дали прави смисла да остане.

Кој момент ти донесе најголема гордост досега со Stia?

Најмногу сум горда што не се откажавме, и покрај сите пречки. Што мојот тим не се откажа од мене.
Горда сум што од една идеја, создадовме производ што може да биде дел од решението – не дел од проблемот – во кризата со климатските промени.

Што би им порачала на младите кои имаат идеја што звучи „невозможно“ или премногу амбициозно?

Да се осмелат да пробаат. Да веруваат во својата визија, да ги најдат луѓето што ќе ги поддржат – и да не чекаат совршен момент.
Ништо големо не почнува како совршено. Но ако чекориш со љубопитност, љубов и одлучност – патот ќе се отвори.
Дај еднакво значење на твојата интуиција, емоциите, телесната мудрост и разумот.
Јунг зборуваше за четирите вида на интелигенција што ги носиме – и верувам дека кога ги слушаме сите четири, се отвораат сосема нови можности. И ќе завршам со цитат од Simone de Beauvoir "Change your life today. Don't gamble on the future, act now, without delay". 

Промовирани огласи »

Зошто огласите „без искуство“ често имаат скриени барања?

Тешката вистина зад огласите „без искуство“

На прв поглед, огласите за работа кои наведуваат „без искуство“ делуваат како одлична можност за младите или оние кои се на почетокот на кариерата. Но, во практика, многу од овие позиции се потешки за добивање отколку што изгледа. Еве зошто:

Скриени барања зад „без искуство“

  • Барања за меки вештини

Дури и кога не се очекува претходно работно искуство, компаниите често бараат добра комуникација, тимска работа, решавање проблеми и организациски вештини.

  • Претходно знаење или образование

Огласот може да не бара „работно искуство“, но се очекува кандидатот да има соодветно образование или основни технички познавања за позицијата.

  • Висока конкуренција

Позициите „без искуство“ привлекуваат голем број кандидати, па компаниите можат да си дозволат да бидат пребирливи дури и кај апликантите без директно искуство.

  • Способност за брзо учење

Работодавците очекуваат кандидатите да се прилагодат брзо, да учат самостојно и да се справат со предизвиците од денот еден.

  • Флексибилност и мотивација

Компаниите бараат луѓе кои се мотивирани, иницијативни и подготвени да преземат одговорности, иако формално се „без искуство“.

Огласите „без искуство“ не значат дека се лесни за добивање. Тие всушност проверуваат други аспекти кај кандидатите – знаење, вештини, мотивација и способност за адаптација. Подгответе се, истражете ги очекувањата и покажете ги вашите вештини и потенцијал, и ќе имате поголеми шанси да се издвоите од конкуренцијата.

Прочитајте и за: ПР стратегијата – тајното оружје на успешните компании

Тагови: HR работа совети за работа

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »