Промовирани огласи »

Зошто огласите „без искуство“ често имаат скриени барања?

Тешката вистина зад огласите „без искуство“

На прв поглед, огласите за работа кои наведуваат „без искуство“ делуваат како одлична можност за младите или оние кои се на почетокот на кариерата. Но, во практика, многу од овие позиции се потешки за добивање отколку што изгледа. Еве зошто:

Скриени барања зад „без искуство“

  • Барања за меки вештини

Дури и кога не се очекува претходно работно искуство, компаниите често бараат добра комуникација, тимска работа, решавање проблеми и организациски вештини.

  • Претходно знаење или образование

Огласот може да не бара „работно искуство“, но се очекува кандидатот да има соодветно образование или основни технички познавања за позицијата.

  • Висока конкуренција

Позициите „без искуство“ привлекуваат голем број кандидати, па компаниите можат да си дозволат да бидат пребирливи дури и кај апликантите без директно искуство.

  • Способност за брзо учење

Работодавците очекуваат кандидатите да се прилагодат брзо, да учат самостојно и да се справат со предизвиците од денот еден.

  • Флексибилност и мотивација

Компаниите бараат луѓе кои се мотивирани, иницијативни и подготвени да преземат одговорности, иако формално се „без искуство“.

Огласите „без искуство“ не значат дека се лесни за добивање. Тие всушност проверуваат други аспекти кај кандидатите – знаење, вештини, мотивација и способност за адаптација. Подгответе се, истражете ги очекувањата и покажете ги вашите вештини и потенцијал, и ќе имате поголеми шанси да се издвоите од конкуренцијата.

Прочитајте и за: ПР стратегијата – тајното оружје на успешните компании

Тагови: HR работа совети за работа

Промовирани огласи »

ГО СКРАТИЈА ПАТОТ ДО ЕВРОПА: Кинеските испораки ќе бидат за 22 дена побрзи

Кинеската компанија за контејнерски превоз „Си Леџенд“ ќе ја отвори првата директна рута до Европа преку Арктикот

Кинеската компанија за контејнерски превоз „Си Леџенд“ ќе ја отвори првата директна рута до Европа преку Арктикот оваа недела, со што речиси ќе се преполови времето на експресна испорака, објави „Глобал тајмс“.

Контејнерскиот брод „Истанбул Бриџ“ го заврши товарењето на товар во пристаништето Нингбо Џоушан во понеделник и треба да исплови преку Арктичката морска рута до Феликстоу, најголемото контејнерско пристаниште во Велика Британија, на 24 септември, објави кинескиот весник.

Се очекува патувањето да трае 18 дена, а бродот да пристигне на 10 октомври.

Кон крајот на минатата година, пристаништето Нингбо Џоушан воспостави експресна рута за испорака до Вилхелмсхафен, Германија. Бродовите патуваат до Германија за 26 дена.

Поаѓањето на „Истанбул Бриџ“ официјално ќе ја отвори првата брза контејнерска рута на рутата Кина-Европа преку Арктикот.

Кинеската компанија ќе ја користи арктичката рута за да го скрати времето на испорака за 22 дена и да ги преполови емисиите на јаглерод, објави „Глобал тајмс“, и ќе плови низ Арктичкиот Океан за прв пат на пат од пристаништето Нингбо.

Капетанските власти забележуваат дека рутата ќе им помогне на кинеските компании да го ублажат проблемот со неизвесноста во глобалната трговија и да истражат нови меѓународни логистички канали.

Транспортниот капацитет беше исполнет на првото патување, а покрај пратките со кратки рокови на испорака нарачани во е-трговијата, бродот „Истанбул Бриџ“ носи и високобезбедносни батерии и големи единици за складирање на енергија.

Во соопштението се вели дека пратките ќе бидат директно натоварени во британското пристаниште, а контејнерите ќе бидат подигнати во краток рок и темпирани да се совпаднат со врвот на европската божиќна сезона.

Тагови: Европа Кина испораки

Промовирани огласи »

Големи промени за возачите од 2026 година: Новиот систем ќе биде задолжителен во автомобилите, подготовките се во тек

Од 1 јануари 2026 година, во Европа ќе можат да се регистрираат само нови модели на автомобили опремени со посебен систем

Од 1 јануари 2026 година, во Европа ќе можат да се регистрираат само нови модели на автомобили опремени со посебен систем. Новиот стандард користи модерна технологија за мобилна комуникација, па наместо претходната 2G или 3G мрежа, ќе се пренесува дигитално преку LTE мрежата (4G). Подготовките веќе се во тек, објавуваат германските медиуми. Активирањето на национално ниво ќе се случи во јануари 2026 година.

Ова е таканаречениот е-повик од следната генерација (NG eCall), а неговата имплементација ќе ја заврши ерата на претходниот систем eCall, кој автоматски повикуваше помош во случај на сериозна несреќа, објавува списанието Feniks.

eCall е кратенка за „Итен повик“.

Системот автоматски повикува помош во случај на сериозна несреќа и пренесува важни податоци до најблискиот центар за итни случаи: како што се локацијата, дали воздушните перничиња се активирани или колку луѓе веројатно ќе има во возилото.

Исто така, се воспоставува гласовна врска за патниците во возилото да можат сами да разговараат со службите за итни случаи, доколку е можно. eCall се активира автоматски (на пр. во случај на силен удар) или со притискање на копче во кабината. Од 2018 година, eCall е задолжителен за сите новорегистрирани автомобили и лесни комерцијални возила во ЕУ.

Новиот NG eCall систем работи преку LTE мрежата. Тој пренесува податоци побрзо и посигурно и ќе овозможи повеќе функции во иднина.

На пример, би можел да пренесува и слики од местото на несреќата или, со согласност на возачот, здравствени податоци како што се отчукувањата на срцето или дишењето. Ова би им помогнало на службите за итни случаи поефикасно да реагираат на патот до местото на несреќата.

Тагови: несреќа eCall

Промовирани огласи »

Новите iPhone телефони се гребат многу лесно

Уште на првиот ден

Новиот iPhone (ајфон) на Apple беше пречекан со воодушевување од купувачите, пред се поради новиот систем на камери, поголемата батерија, напредните софтверски функции но и интересните бои особено на Pro моделите.

Сепак, набргу откако се појави, на виделина излезе еден детаљ кој не им се допадна на многумина - лесно се оштетуваат и гребат.

Причината е поради воведувањето на алумниум за побрзо ладење, наместо титаниум, со што боењето на овој метал е прилично потешко - поради ова најверојатно годинава нема црн ајфон.

Засега единствено решение е да се носи во маска.

Новите iPhone телефони се гребат многу лесно

Тагови: Apple iPhone

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »