Промовирани огласи »

КАЗНИ ДО 12 ИЛЈАДИ ЕВРА, РАЈAНЕР ПРЕДУПРЕДУВА! Непристојното однесување во авион, скапо ќе го платите

За секое недолично однесување ќе треба да се плати

Ирската авиокомпанија „Рајанер“ објави дека ќе им наплати на патниците кои се отстранети од авион за нивното однесување минимум 600 евра, објавија британските медиуми.

Како што изјави оваа најголема европска компанија, ова ќе бидат минимални казни, а патниците кои се отстранети од лет поради „неприфатливо однесување“ исто така ќе треба да платат надомест, објави „Гардијан“.

Компанијата изјави дека се надева дека оваа нова политика ќе придонесе за елиминирање на несоодветното однесување од патниците.

Патниците кои се груби, агресивни или пијани можат да го нарушат летот, а во најекстремните случаи, да претставуваат ризик за безбедноста на авионот, како и да доведат до негово пренасочување.

Според компанијата, која превезла повеќе од 200 милиони патници во периодот 2024-25 година, ваквите инциденти се изолиран феномен што им се случува на сите авиокомпании и се предизвикани од мал број груби патници.

Патниците кои предизвикуваат проблеми би можеле да се соочат со висока казна, кривично гонење, па дури и затворски казни, според „Гардијан“.Управата за цивилно воздухопловство (CAA) соопшти дека на таквите патници би можело да им се наплати и трошокот за пренасочување на нивниот лет, кој лесно би можел да надмине 11.791 евра.

Оние кои ќе бидат прогласени за виновни за пијаност во авион би можеле да се соочат со максимална парична казна од 5.895 евра и до две години затвор, додека патниците кои ќе предизвикаат посериозно дело и ќе го загрозат авионот би можеле да се соочат со до пет години затвор.

Извршниот директор на „Рајанер“, Мајкл О’Лири, претходно побара ограничување од два пијалоци за патниците на аеродромите, со цел да се помогне во спречувањето на зголемувањето на несоодветното однесување во авионите.

Тагови: авио сообраќај авиокомпанија „Рајанер“ Гардијан

Промовирани огласи »

Какво време не очекува денес?

Во текот на денот не очекува сончево и топло време, со појава на слаба локална облачност

Во текот на денот не очекува сончево и топло време, со појава на слаба локална облачност. Ќе дува слаб до умерен ветер, а дожд на Повардарието повремено ќе се засилува од северен правец.

Во Скопје ќе преовладува сончево и топло време. Ветерот ќе биде умерен, а во одделни делови од котлината повремено ќе се засилува, главно од север.

Временска прогноза за Скопје. За другите градови кликни ТУКА.

30.07.2025 Среда   20° / 29° 06:28   20:56
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h
22°
21°
21°
20°
20°
20°
20°
21°
21°
22°
24°
25°
26°
27°
28°
29°
29°
29°
28°
27°
25°
24°
22°
22°

3

3

3

3

3

3

3

3

3

4

4

4

4

3

4

4

4

4

4

3

3

3

3

3
31.07.2025 Четврток   18° / 29° 06:29   20:54
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h
21°
20°
20°
19°
19°
18°
18°
19°
21°
22°
24°
26°
27°
28°
29°
29°
29°
28°
27°
27°
25°
24°
23°
22°

2

2

2

3

3

3

3

2

2

2

3

2

3

2

3

3

4

3

3

2

2

2

2

3
01.08.2025 Петок   17° / 31° 06:30   20:53
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h
21°
20°
19°
18°
18°
17°
17°
19°
22°
24°
26°
28°
29°
30°
31°
31°
31°
31°
31°
31°
27°
27°
27°
27°

3

3

3

3

3

3

3

3

3

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

2

1

1

1

1

Промовирани огласи »

Интервју со Борис Камчев – Менаџер за продажба во TBM Group

Прочитајте го интервјуто со Борис Камчев – Менаџер за продажба во TBM Group

Борис Камчев е еден од водечките менаџери на продажниот сектор во TBM Group и моментално ги води тимовите одговорни за спонзорства, како и тимови одговорни за крајните корисници на конференциите и самитите организирани од компанијата. Не интересираше неговиот кариерен развој од првата скала на “sales floor” до еден од клучните луѓе во компанијата.

Борис, што замислуваше дека ќе „станеш“? Која беше твојата идеална професија?

Верувам дека ќе се сложиме ако кажеме дека никој кога растел не растел со желбата да работи во продажба. Напротив, лично замислував кариера во економија. Сепак, после започнувањето со работа во B2B продажба се препознав себе си и најдов нов извор на мотивација и енергија која што ја имам после повеќе од 6 години работа во овој сегмент.

Што работеше досега?

Пред ТБМ имам кратко искуство во делот на настани и логистика. Сепак најголемото искуство каде што изградив дисциплина, фокус, истрајност кои што се клучни во сегашното работење.

Каде работиш сега?

Во моментов работам како Менаџер за продажба кој што води тим од 18 млади и амбициозни луѓе во секторот за продажба. Инволвирани сме во организирање и продажба на B2B средби (конференции) на највисоко ниво во сегментот на инфраструктура, енергетика, фармација, технологија.

Кои се твоите задолженија како Менаџер за продажба во ТБМ?

Мојата задача во ТБМ е менаџирање на тимот кој врши идентификација и регрутација на спонзори – компании што сакаат да се позиционираат како лидери во своите индустрии, преку учество на нашите конференции. Покрај тимот “sponsorship”, со моите колеги создадовме и тимови кои се одговорни за регистрација и конференциско учество на крајни клиенти. Креирање на вредност, преговарање, тренинзи , регрутирање на нови членови на тимот, констатно иновирање за подобрување на сервисот се само дел од секојдневните обврски во компанијата.

Каде беше досега на ТБМ конференции?

Успехот во компанијата ме доведе во положба да патувам насекаде низ Европа и светот. Досега сум патувал во Минхен, Франкфурт и Берлин во Германија, Варшава во Полска, Барселона и Мадрид во Шпанија, Рим во Италија, Будимпешта во Унгарија, Амстердам во Холандија, Тексас во САД итн.

Опиши ни што се случува на конференциите?

Генерално конференциите нудат одличен увид во најновите трендовиите во индустриите и студии на случаи од високо позиционирани луѓе од компании како Мајкрософт, Нвидиа, Астра Зенека, Шел, Сименс и многу други. На сето тоа ако го додадеме вмрежувањето и бенчмаркингот дава можност за B2B можност на највисоко ниво.

Опиши ни го твојот тим...

Се работи за амбициозни, вредни и дисциплинирани млади професионалци од 20 до 35 години кои се желни да се надградуваат и стекнат меѓународно искуство.

Дали се дружите со колегите? (тим билдинг, патувања, свадби, концерти/утакмици)

Да, тоа е дел што го прави TBM поинаков. Имаме тим билдинзи, патувања во странство, спонтани излегувања, славења родендени, па и свадби кај колеги. Атмосферата е пријателска и тоа многу помага за меѓусебна почит и мотвација кај  членовите на тимот.

Како го постигна овој успех?

Конзистентност. Чувството дека секој ден треба да се докажеш и покажеш е сеприсутно и ми дава мотивација да продолжам да растам и да се надградувам. Лесно може да се случат дистракции но треба секогаш да поставуваме цели и да се потсетуваме на нив.

Каква иднина гледаш за себе?

TBM ми отвори меѓународна перспектива, шанса за раст и влијание. Лично сакам да развијам нови формати што ќе го носат TBM на следно ниво. Иднината ја гледам во комбинација од лидерство и иновација.

Што им препорачуваш на младите кои бараат работа? Какви кандидати имаат најмногу шанси за успех во ТБМ?

На оние кои што само што ја започнуваат својата работна кариера цврсто им препрачувам да почнант со работа во продажба. Зошто? Искуството и она што можеш на го научиш во овој сегмент не се стекнува во ниту еден степен на едукацијатата, а искуството и вештините што таа млад човек ќе ги научи ќе му/и служат во целата кариера.

Доколку посакувате да бидете дел од успешниот тим на TBM Group ве повикуваме да ја испратите вашата работна биографија на [email protected]

Тагови: ТБМ Гроуп ДОО

Промовирани огласи »

Како да се изгради силен бренд на работодавецот во дигиталната ера?

На второто издание на KARIERA DAYS, експертите ги споделија своите совети и искуства за брендирањето на работодавците во време на дигитална трансформација и голема конкуренција.

На второто издание на KARIERA DAYS, вниманието беше насочено кон тоа како компаниите учесници гледаат на најактуелните теми во бизнис светот, со посебен акцент на брендирањето на работодавците во дигиталната ера.

Во рамки на панел-дискусијата учествуваа Александра Бабамова – Employer Brand & Culture Programs Manager во Пивара Скопје, Ана Салтирова – HR Professional, NLP Coach и основач на „Личен Избор“, и Зорица Бужаровска Бошковска – General Manager на KARIERA.mk. Заедно разговараа за тоа што навистина значи брендирањето на работодавците во современото дигитално опкружување. Гостинките споделија свои видувања за улогата на социјалните мрежи во градењето на брендот, како и за тоа колку голема улога имаат вработените, дури и тогаш кога тие не се директно вклучени во маркетинг активностите. 

Овој разговор остави силен впечаток за тоа како се менуваат трендовите и каква е важноста на брендирањето за привлекување и задржување на таленти во денешното време. Учесниците споделија искуства и совети од своето долгогодишно работење, давајќи вредни насоки за сите кои сакаат да го подобрат имиџот на својот бренд како работодавец.

Како да се изгради силен бренд на работодавецот во дигиталната ера?

Тагови: kariera days

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »