Светскиот раководител за бренд и креативност при Skyscanner, Андре Ле Мазуриер, започна внатрешна реиновација на брендот ориентирана кон засилување на идентитетот и воведување нова глобална кампањска стратегија, инспирирана од влијанието на креаторите, инфлуенсерите.
Кога Ле Мазуриер го започна својот пат во Skyscanner во 2021 година, како што вели тој,
„постоеја ограничени верувања во брендовото вреднување и инвестиција, а тимот беше претежно ориентиран кон продукцијата.“
Денес, мешаниот внатрешен креативен тим, во кој се вклучени околу 12 дизајнери, четири писатели и три видео дизајнери, соработуваат во градењето на стратешки и концептуално фокусирани понатамошни можности со креативци.
Тимот на Skyscanner, кој функционира претежно од Лондон, Единбург, Глазгов и Барселона, се фокусира на се', од кампањи до дизајнерска работа, со цел да открие каде може да добие најголема ефективност, ефикасност и поврат на инвестицијата.
Партнерството со инфлуенсери за патувања преку социјални мрежи се покажува како многу успешно за Skyscanner. Како што објаснува Ле Мазуриер, работат со амбасадори глобално и создаваат човечка, автентична репутација преку промоција на локалната култура и нијанси.
„Треба да осигуриме дека социјалната стратегија е во линија со брендовата стратегија,“ додава тој.
Реорганизацијата на идентитетот што ја изврши Кото во 2019 година, иако имаше добри елементи, се преиспитува и ажурира од Ле Мазуриер. Новиот изглед се одликува со поедноставени елементи и намалената боја на системот со нагласување на светло сината боја. Главната цел е прилагодување на теми кои можат лесно да се користат од различни делови на бизнисот.
Тагови: авио сообраќај годишен одмор летна сезона Skyscanner