Adobe, гигант во софтверската индустрија со пазарна вредност од 141 милијарда долари, применува кандидати кои користат вештачка интелигенција при процесот на аплицирање за работни места. Според Стејси Мартинет, главен директор за комуникации на компанијата, овој пристап обезбедува компаративна предност и овозможува нашата компанија да го открие најдоброто од креативните индивидуалци кои комбинираат човечки способности со вештачка интелигенција.
Мартинет вели дека е важно да се гледа напред кон иднината, и отворено поддржува кандидати кои го применуваат AI за да ги подобрат своите проекти и вештини во текот на интервјуата. Оваа комбинација овозможува креирање иновативни решенија кои се потребни за идниот успех на компаниите. „Ако некој дојде и каже 'Јас направив содржина за ваши канали и користев AI', тоа е одлично“, објаснува таа.
Сепак, Adobe не е единствената компанија што прифаќа AI во процесот на вработување. Anthropic, уште еден технолошки гигант, исто така го прегрна овој тренд, дозволувајќи кандидатите да користат напредна технологија при апликациите. Овие промени укажуваат на тоа дека компаниите сè повеќе се адаптираат кон новите технологии како неразделен дел од нивниот бизнис модел. Мартинет истакнува дека успешните луѓе ќе бидат оние кои најдобро умеат да ги искористат новите технологии, бидејќи тие создаваат иднина која сè уште не сме ја сонувале.
Тагови: вештачка интелигенција работни вештини Adobe