Промовирани огласи »

Многу брендови не се нови во управувањето со кризи, но глобалната и континуирана несигурност околу КОВИД-19 е прва за сите нас. Без оглед на упатствата за кризни реакции што можеле да помогнат пред неколку недели, сега се чини дека се од друга ера, па дури и најпристојните огласувачи - навикнати да ги развиваат своите стратегии и да ги прилагодуваат креативците за реклами во реално време - прашуваат: „Како да се справиме со вака непредвидлив момент?”

Иако одговорот на ова прашање би бил различен за секој бренд, многумина одговорија дека тоа би бил значајниот пристап кон публиката за да и дадат причина да верува дека ќе ја поминеме оваа криза и ќе го направиме тоа рака под рака. Еве три влијателни начини на кои промотерите ја планираат својата кризна комуникација и се појавуваат за време на пандемијата на коронавирусите во последните неколку недели.

McDonald’s


За директно решавање на интензивната загриженост на потрошувачите околу заштитата на нивното здравје за време на пандемијата со коронавирусот, Мекдоналдс Филипини ги претстави новите мерки на претпазливост што ги преземаат, како што се потребните проверки на температурата за вработените пред и по смените. Со видео, претседателот и извршниот директор Кенет Јанг ги увери клиентите: „Нема да се двоумиме да откажеме каква било активност на клиентите, па дури и привремено да затвориме некој од нашите ресторани“.

Kомпанијата призна дека сега, повеќе од кога било, императив да се допре до нивната публика со навремени, релевантни пораки. „Како партнер во заедницата, наша одговорност е да ги информираме потрошувачите за активностите што ги преземаме грижејќи се за нивната безбедност и благосостојба“, рече Маргот Торес, управен директор на Мекдоналдс Филипини. „Избравме Кенет Јанг да ја пренесе пораката, зашто беше клучно да се покаже нашата постојана посветеност кон квалитетот на храната, услугата и хигиената, што е од есенцијално значење во моментов.“

Форд


Како бренд кој постои повеќе од еден век, Форд веќе се надмина кога се работи за тешки времиња. За да ја признае сериозноста на моменталниот период, компанијата ги насочи своите реклами за да објасни како се справиле со глобалните кризи во минатото - на пример, со градење на воена опрема за време на Втората светска војна - и да ја пренесе нивната посветеност во борбата против КОВИД-19 со производство на медицинска опрема во недостиг. Новите реклами, „Изградени за да подадат рака“ и „Изградени за сегашноста“, се потпираат на вековната посветеност и мисија на компанијата кон своите потрошувачи.

поред Ендру Оrоргеску, шеф на маркетинг содржини во САД за Форд, „117 години отпорност нè научи дека ќе го поминеме и ова. Но, ова е критично време кое повикува на акција и соработка “. За да го сторат својот дел, компанијата ги поддржува потрошувачите кои се соочуваат со финансиски тешкотии преку програмата за олеснување на плаќањето со Форд кредит.

Икеа 


Додека останувањето дома предизвикува стрес и изолација за многумина, Икеа Шпанија виде можност да ја смени перспективата за нарачките додека сите се по дома со добредојде на шпански и англиски јазик за нивната публика во која зборуваат од своите домови. Со тоа, Икеа се обиде да ја потсети публиката на стабилните светови што веќе ги создадала - играјќи со децата, танцувајќи, правејќи музика или едноставно релаксација со најблиските - додека светот околу нив се менува.

Како што објасни Лора Дуран, директор за маркетинг на ИКЕА Шпанија, „#YoMeQuedoEnCasa (# I'mStayingHome) е движење кое се роди во домовите на луѓето и токму на тие домови сакавме да им ја оддадеме оваа мала почит. Ги покануваме сите да го погледнат својот дом од друга перспектива и да го направат место каде што, во ова време, сите можеме да живееме заедно споделувајќи нови искуства “.

Промовирани огласи »

Поразувачката битка за родова еднаквост дома и на работното место може да се сведе на бизарната дилема со кокошката и јајцето.

Повеќето мажи велат дека ја ценат и сакаат да учествуваат во неплатената работа за водење грижа што жените во огромен број ја поднесувале дури и пред пандемијата. Но, поголемиот дел од мажите всушност не преземаат еднаков дел од одговорностите за водење грижа, освен ако веќе немаат искуство со тоа, според новиот извештај на Нова Америка.

„Мажите велат дека водењето грижа е вредно и сметаат дека треба да го прават тоа подеднакво - но тоа не се случува“, вели Бригид Шулте, директор на Лабораторијата за подобар живот на Нова Америка и автор на извештајот.

Само кога мажите навистина ќе стекнат искуство како старатели - „без оглед дали ќе изберат или ќе мораат - тоа е она што ги менува. Тоа е ова трансформативно искуство во нивните животи “, вели Шулте. „Па, како општество, како да ги натераме мажите од апстрактна грижата да стане конкретна и вредна и дека тие треба да го сторат тоа, за да навистина помагаат повеќе од претходно?“

Нова Америка направи истражување  со повеќе од 2.900 возрасни лица во 2019 година, пред КОВИД-19 да ги затвори училиштата и дневните престои и да избрише три децении напредок на жените во работната сила на САД. Но, наодите на организацијата потенцираат многу од причините зошто жените, а не мажите, биле толку економски уништени од пандемијата.

Повеќе од 80% од мажите и 91% од сите испитаници во истражувањето, ѝ кажаа на Шулте дека веруваат дека мажите и жените треба подеднакво да учествуваат во работата за грижа. Но, само 46% од сите испитаници изјавиле дека ваквите одговорности всушност се делат рамномерно, со 45% кои изјавуваат дека товарот паѓа првенствено на жената, а само 4% наведоа дека првенствено товарот паѓа на мажите.

Нова Америка ги истражи малку подетално одговорите на мажите кои веќе имаат искуство во грижата - како родители и како „висок интензитет“ негуватели на возрасни или деца со медицински, или други посебни потреби. И истражувањето и интервјуата во фокус-групата покажаа дека мажите со поголемо искуство во водењето грижа имаат поголема тенденција да преземат поголем дел од задачите околу грижата и се соочуваат со исти судири помеѓу работата и животот што во голема мера ги поткопуваат работните жени.

Она што е можеби највпечатливо: Мажите и жените кои се негуватели од „висок интензитет“ објавија дека ја напуштаат работната сила со исто темпо. Во таа група, 50% од мажите и 51% од жените изјавиле дека ја напуштиле работната сила или се повлекле предвреме заради нивните обврски околу водењето грижа. Таа група на старатели со висок интензитет, исто така, покажа прилично слични стапки, без оглед на полот, на недостаток на работа за давање помош (64% мажи наспроти 71% жени) и намалување на нивното работно време (42% мажи наспроти 45% жени).

„Жените отсекогаш го носат товарот на одговорностите за водење грижа  и од обврските на работа“, вели Шулте. „Но, мажите се исто така под голем притисок во овие ситуации на грижа со висок интензитет - и нашите работни места не одговараат“.

„Ако сите очекуваат жените да дадат отказ или очекуваат жените да се воздржат од работа, тие тогаш очекуваат мажите да продолжат да работат. Тие би требало да бидат оние кои го носат лебот дома“, додава таа. „Потребни ни се јавни политики и ни требаат практики на работното место што ги поддржуваат сите луѓе кои имаат одговорност за водење грижа“.

Промовирани огласи »

Задолжителен седумдневен карантин за сите што ќе пристигнат во Грција

Грција ја продолжи забраната за влез до 22 февруари и воведе задолжителен седумдневен карантин

Освен потврда за негативен ПЦР тест направен 72 часа пред патувањето, за сите оние кои до 22 февруари ќе пристигнат во Грција на било кој начин и од било која земја, задолжителен е седумдневен домашен карантин, согласно министерската одлука од надлежните министерства и одлуките на Агенцијата за цивилно воздухопловство, јави дописничката на МИА од Атина.

Доколку посетителите престојуваат во Грција помалку од седум дена, тогаш домашната изолација ќе трае за целиот период додека се во земјата, сè до нивното заминување.

Одлуката ги вклучува и земјите од Европската Унија, а паралелно, ќе се спроведуваат и брзи тестови за дел од патниците согласно предвидениот процес според податоците внесени во специјалниот формулар (Passenger Locator Form) за патување во Грција.

За сите патници од Велика Британија предвидени се посебни правила, односно задолжителен рапид тест по пристигнувањето, а по истекот на седумдневниот карантин, потребно ќе биде да направат ПЦР тест.

Промовирани огласи »

Програма на неработни денови за 2021 година:

Согласно со Законот за празниците на Република Македонија (Сл.весник на РМ број 21/98 и 18/07) во 2021 година неработни денови се:

За сите граѓани на РМ

  • 01 мај се паѓа во сабота и се одбележува Ден на трудот.
  • 03 мај (понеделник) е Велигден, вториот ден на Велигден според православниот календар.
  • 13 мај (четврток), Рамазан Бајрам, првиот ден на Рамазан Бајрам, 24 мај (понеделник) „Св. Кирил и Методиј“ Ден на сесловенските просветители.
  • На 02 август (понеделник), Ден на Републиката, додека на 8 септември (среда) се одбележува Ден на независноста, а 11 октомври (понеделник), Ден на народното востание.
  • На 23 октомври (сабота), Ден на Македонската Револуционерна Борба, а 8 декември (среда), “Св. Климент Охридски”,

За граѓаните од православна вероисповед:

  • 30 април (петок), Велики Петок, петок пред Велигден, 18 јуни (петок), Духовден, петок пред Духовден, 28 август (сабота), Успение на Пресвета Богородица (Голема Богородица).

За граѓаните од католичка вероисповед

• 05 Април (понеделник), Велигден, вториот ден на Велигден,
• 01 ноември (понеделник), Празникот на сите светци,
• 25 декември (сабота), првиот ден на Божик.

За граѓаните од муслиманска вероисповед
• 20 Јули (вторник), Курбан Бајрам, првиот ден на Курбан Бајрам,

За граѓаните припадници на албанската заедница во РМ – 22 ноември (понеделник), Ден на Албанската азбука,

За граѓаните припадници на српската заедница во РМ- 27 јануари (среда), Свети Сава.

За граѓаните припадници на ромската заедница во РМ – 08 април (четврток), Меѓународен ден на Ромите,

За граѓаните припадници на влашката заедница во РМ – 23 мај (недела), Национален ден на Власите,

За граѓаните припадници на еврејската заедница во РМ – 16 септември (четврток), Јом Кипур, првиот ден на Јом Кипур, за граѓаните припадници на бошњачката заедница во РМ – 28 септември (вторник), Меѓународен ден на Бошњаците, За граѓаните припадници на турската заедница во РМ – 21 декември (вторник), Ден на настава на турски јазик.

Тагови: неработни денови

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »