Од почетничка улога до шестцифрена плата
Duolingo објави оглас за нов директор за социјални медиуми, што предизвика бура на LinkedIn. Платата од $189,600 до $342,000 е речиси тројно над просекот за оваа позиција во САД, според Glassdoor. Ова ја истакнува важноста што Duolingo ја придава на своето присуство на социјалните медиуми и е индустриски сигнал за иднината на ова поле.
Новата улога следи по импресивната работа на Зарија Парвез, која го трансформираше присуството на Duolingo на TikTok од 50,000 на 16 милиони следбеници во само четири години. Нејзината работа ѝ донесе место на Forbes’ 30 Under 30 и нова позиција како шеф за социјални медиуми на DoorDash.
Кејтрин Чан, старши директор за бренд маркетинг на Duolingo, изјави дека компанијата не бара идентична замена за Парвез: “Бараме некој кој ќе донесе нова перспектива додека се надградува на она што го направи нашите бренд толку препознатлив.”
Во Duolingo, социјалните медиуми не се изолирани отелотворени. Тие се длабоко интегрирани во структурата на маркетинг тимот, каде развојот на идеи, креирање на содржини и управување со заедницата се изведуваат заедно со поголемите кампањи.
Разликата во пристапот може да се забележи и во забележителниот успех на Парвез, чиј последен голем социјален потег, „убиството на совулката“, донесе 1.7 милијарди импресии. Ова ја зацементира нејзината оставштина и го подигна верувањето во социјалните медиуми како стратешки двигател.
Тагови: маркетинг социјални мрежи Duolingo