Промовирани огласи »

Како да ја зголемите шансата за вработување за кратко време

Сакате работа за една недела? Еве како!

Во динамичниот пазар на трудот, времето е клучен фактор. Доколку сте во потрага по ново работно место, сигурно сакате што побрзо да дојдете до интервју и нова можност. Добрата вест е дека со вистински чекори, можете значително да ја зголемите шансата за брзо вработување.

1. Ажурирајте ја вашата биографија (CV)

Вашето CV е првиот впечаток што го оставате кај работодавачот. Осигурете се дека е јасно, кратко и нагласува релевантни искуства и вештини. Фокусирајте се на постигнувања, не само на работни должности.

2. Подгответе силен LinkedIn профил

Многу компании најпрво проверуваат профил на LinkedIn. Додајте професионална фотографија, детална биографија и препораки од колеги или поранешни претпоставени.

3. Аплицирајте на повеќе места, но стратешки

Не се ограничувајте само на една компанија или оглас. Колку повеќе апликации испратите, толку повеќе шанси имате. Но, секоја апликација треба да биде прилагодена за конкретната позиција.

4. Активно вмрежување

Кажете им на пријателите, колегите и познаниците дека барате работа. Понекогаш најдобрите можности доаѓаат преку препорака.

5. Подгответе се за интервју

Дури и пред да ве поканат, вежбајте одговори на чести прашања на интервју. Доброто подготвување ќе ви даде сигурност и ќе ве издвојува од другите кандидати.

6. Следете специјализирани портали за работа

Најбрз начин до нови можности е редовното следење на портали како KARIERA.mk, каде секојдневно има свежи огласи.

7. Усовршувајте нови вештини

Кратки курсеви или обуки можат да ви дадат предност пред конкуренцијата. Покажете дека сте подготвени да вложувате во себе.

Брзо пронаоѓање работа бара комбинација од стратегија, дисциплина и активност. Колку повеќе се вложувате во процесот – од добро CV, до активно вмрежување и редовно аплицирање – толку побрзо ќе дојдете до вашето ново работно место.

Прочитајте и за: 10 причини зошто вашиот шеф мисли дека не се трудите доволно

Тагови: HR нова работа совети за работа

Промовирани огласи »

Како да закажете/откажете мој термин?

Системот „Мој Термин“ овозможува ефикасно закажување и управување со здравствените прегледи во Македонија.

Системот „Мој Термин“ овозможува ефикасно закажување и управување со здравствените прегледи во Македонија. Со правилна употреба, пациентите можат да добијат навремена здравствена грижа, а здравствениот систем може подобро да ги организира ресурсите.

✅ Како да закажете термин?

  • Преку матичен лекар – За да закажете преглед кај специјалист, потребно е прво да се обратите кај вашиот матичен лекар, кој ќе ве упати според вашите здравствени потреби.
  • Во јавните здравствени установи – Директно во амбулантите, болниците или специјалистичките клиники, ако станува збор за интервенции.
  • Преку електронски систем – Вашиот лекар го користи „Мој Термин“ за да резервира слободен термин и да ви даде информации за времето и местото на прегледот.

❌ Како да откажете термин?

Ако не можете да присуствувате на закажаниот преглед, важно е да го откажете навреме за да овозможите друг пациент да го искористи слободниот термин.

  • Контактирајте го матичниот лекар – Лекарот може да го откаже терминот во системот.
  • Посетете ја здравствената установа – Доколку сте закажале директно, треба да се јавите во установата и да информирате за откажувањето.

Откажување навреме – Најдобро е да го откажете барем 24-48 часа претходно, за да се ослободи местото за некој друг кој има потреба.

🔹 Зошто е важно да бидете одговорни?

  • Ги почитувате лекарите и времето на здравствените работници.
  • Овозможувате друг пациент да добие навремен преглед.
  • Системот работи поефикасно, без непотребни застои и одложувања.

Вашето здравје е приоритет! Бидете одговорни и користете го системот „Мој Термин“ на најдобар можен начин.

Тагови: здравје Мој Термин

Промовирани огласи »

Експерти предупредуваат на предизвици кои доаѓаат со предвремено пензионирање. Иако многу Американци посакуваат да се пензионираат на 58 години, според неодамнешното истражување на Empower, експертите велат дека тоа може да биде ризично.

Според истражувањето, моменталната просечна возраст за пензионирање е 64 години за мажи и 62 за жени, но 58% од работниците завршуваат пензионирајќи порано од очекуваното. Причините за предвременото пензионирање се најчесто здравствени проблеми и работни тешкотии.

Финансиските експерти, како што е Керолин МекКланахан, советуваат дека долгорочната финансиска стабилност и здравствената заштита се клучни за успешно предвремено пензионирање. Тие препорачуваат да се осигураат доволни заштеди и да се користат можностите за зголемување на пензискиот фонд за да се избегне кризата при пензија.

Тагови: Америка пензионери истражување

Промовирани огласи »

Publicis, Noël Bunting: Забавата е клучот за најдобро рекламирање

Шефицата на креативниот тим на Publicis London, Noël Bunting, открива како љубовта кон пишувањето и креативниот приод се срцето на рекламната индустрија.

Noël Bunting верува дека доколку не се забавувате во рекламирањето, не го правите тоа правилно. Оваа мантра ја носи со себе од Атланта до Њујорк и сега во Лондон, каде пред една и пол година беше назначена за шефица на креативниот тим на Publicis London.

Во срцето на се што Bunting прави е длабоката љубов кон пишувањето. За време на нашиот разговор, таа доби идеја за нова статија. Секогаш одржува љубопитност и се инспирира од сите аспекти на животот.

"Кога растев, една од омилените активности ми беше поставување мали продавници во гаражата", објаснува таа.

Откако освои стипендија за студии на Универзитетот Џорџија во Атланта, започна кариера како копирајтер на агенцијата Fletcher Martin.

"На интервју за работа дојдов облечена во облека на мајка ми, што беше крајно различно од алтернативната модна култура на агенцијата", се сеќава таа.

Bunting наскоро разбра дека креативноста може да напредува и во деловен контекст.

"Ако сакам да бидам креативна и да имам стабилно вработување, рекламирањето е правилен избор— убав спој на креативност и бизнис", вели таа.

Денес, Bunting води тим со старт-ап дух во Publicis London, агенција која сега го носи слоганот "Движи го светот".

"Имаме мисија да движиме светот преку силата на меѓународната креативност", споделува Bunting, инспирирана и среќна од трансформацијата во агенцијата.

Тагови: Велика Британија Лондон САД маркетинг Publicis

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »