Започнувањето нова работа секогаш носи возбудливи, но и предизвикувачки моменти. Нови лица, нова организациска култура и нови задачи – сето тоа може да создаде притисок. За да ја олесните адаптацијата и побрзо да станете дел од тимот, еве 10 практични совети:
1. Насмевнете се и бидете пријателски настроени
Првиот впечаток е клучен. Една едноставна насмевка отвора врати и создава пријатна атмосфера.
2. Слушајте повеќе отколку што зборувате
На почеток е корисно да впиете информации за процесите и динамиката во тимот. Со тоа покажувате почит и подготвеност за учење.
3. Поставувајте прашања
Не се двоумете да прашате. Ова покажува дека сте заинтересирани да разберете и дека сакате да работите правилно.
4. Бидете проактивни
Доколку видите дека некој има премногу задачи – понудете помош. Така покажувате иницијатива и тимски дух.
5. Почитувајте ја културата на компанијата
Секој тим има свои непишани правила. Обидете се да ги забележите и да се вклопите во нив.
6. Вмрежете се со колегите
Испијте кафе со новите колеги или приклучете се на неформални разговори. Малиот разговор често создава големи пријателства.
7. Бидете трпеливи со себе
Адаптацијата бара време. Не очекувајте да знаете сè веднаш – дозволете си период на учење.
8. Држете се до професионалноста
Почитувајте ги роковите, бидете точни и одговорни. Така колегите ќе ве доживеат како сигурен член на тимот.
9. Прифатете повратна информација
Ако добиете критика – гледајте на тоа како на можност за подобрување, а не како на напад.
10. Останете автентични
Да, треба да се вклопите, но тоа не значи да се изгубите себеси. Вашата уникатност е вашата најголема вредност.
Со овие совети, ќе ја скратите „периодата на адаптација“ и побрзо ќе станете природен дел од новата средина.
Прочитајте и за: Како да пронајдете работа што ќе ја сакате
Тагови: HR совети за работа