Токио – Иако бананите не растат во Токио, тоа не ги спречува да станат симбол на градот. Познатите Tokyo Banana пакувања, декорирани со илустрации на најпознатите туристички атракции на јапонската престолнина, се продаваат во стотици илјади низ главните транспортни хабови и туристичките делови на градот.
Сепак, многу прашуваат каква е врската помеѓу Токио и спакуваните банани? Производителот Grapestone реши да создаде нешто уникатно за жителите и посетителите на растечката метропола, каде традиционалната храна и производи немаат долгогодишна историја како оние во Кјото или други делови на Јапонија.
Производот стана пример за omiyage, јапонската традиција каде патниците носат подароци на семејството и пријателите, но најчесто тие се консумираат веднаш. Иако концептот на Tokyo Banana беше првично насочен кон туристите, успеа исто така да привлече внимание и кај локалните жители преку ексклузивни вкусови и соработки со познати ликови како Пикачу и Хело Кити.
Туристите, особено страничните посетители како Канадскиот Jeff Lui и Американката Katie Thompson, често споделуваат различни реакции кон Tokyo Banana. И додека кај некои го буди уникатно чувство на исклучителност, други, како Тhompson, ги споредуваат со '엘егантни Twinkies' и предпочитаат други видови јапонски колачиња.
Во последните години, марката се движи кон адаптација со создавање нови локални укуси и отворање на главна продавница во Токио станицата. Но, и понатаму, брендот продолжува да биде еден од најпрепознатливите сувенири кои посетителите ги носат со себе како спомен од Токио.
Тагови: Јапонија патување туризам