Промовирани огласи »

Владата на Република Северна Македонија на денешната седница го усвои Петтиот пакет економски мерки креиран за да обезбеди ревитализирање, стабилност и развој на економијата во услови на здравствена криза.

Пакетот 5 за стабилна и развојна економија е креиран врз основа на континуираното следење на состојбата и економските параметри, како и преку консултации со сите чинители во општеството во насока на продолжување на мерките од претходните четири сета мерки.

Мерките што се опфатени имаат за цел рестартирање на економијата и враќање на стапките на економски раст во интервал од 4-5% од пред настапување на кризата, и за директна поддршка на стопанството, компаниите, а со тоа и поддршка на граѓаните за подобрување на животниот стандард и работните услови.

Заради остварување на наведените цели, вредноста на предлогот за Петтиот сет мерки е проценет на 9,773,100,000 денари или 158,912,195 евра.

Предлог мерките од Петтиот сет економски мерки се систематизирани во 4 главни столбови: 1. Директна финансиска поддршка за компаниите со цел задржување на работните места на граѓаните кои работат во секторите кои се уште имаат последици од пандемијата. 2. Финансиска поддршка на ликвидноста на граѓаните и приватниот сектор со цел задржување и/или зголемување на бројот на работниците како и процесот на заздравување на компаниите. 3. Креирање на поповолно деловно опкружување (Системско редефинирање на царинскиот тарифник, намалување на други парафискални давачки и даночно олеснување и одложување кај неколку јавни давачки). 4. Поддршка за граѓаните.

На оваа своја седница Владата го разгледа и усвои Извештајот за состојбата со заштитата на природното и културното наследство на Охридскиот регион и напредокот во спроведувањето на препораките од Одлуката на Комитетот за светско наследство и ја задолжи Националната комисија за УНЕСКО на Република Северна Македонија да го достави Извештајот за состојбата со заштитата на природното и културното наследство на Охридскиот регион и напредокот во спроведувањето на препораките од Одлуката на Комитетот за светско наследство до Центарот за светско наследство на УНЕСКО, најдоцна до 25 февруари 2021 година.

На денешната седница Владата ја усвои Информацијата за Проектот за човечки капитал и за изработка на Стратегија за унапредување на човечкиот капитал во Република Северна Македонија во соработка со групација Светска банка.

Проектот за човечки капитал претставува глобален одговор на групацијата Светска банка за мобилизација на земјите и партнерите, насочен кон унапредување на условите за живот и за зголемување на инклузивноста за економски раст на земјите партнери на Светската банка.

Со заклучок од денешната седница, за лица за контакт и координација на процесот за изработка на Стратегијата за унапредување на човечкиот капитал во земјата се назначени советниците на претседателот на Владата Нина Фити и Ванчо Узунов, а работната група ќе ја сочинуваат и претставници на Министерството за труд и социјална политика, Министерството за образование и наука и на Министерството за здравство.

Владата ја разгледа и усвои Информацијата за исплата на пензии за месец февруари 2021 година и го задолжи Фондот на пензиското и инвалидското осигурување на Северна Македонија да ги достави податоците за пензиите до деловните банки најдоцна до 24.02.2021 година на кои им се препорачува да обезбедат готовинска исплата на пензии за клиентите кои не користат картички, во четири групи според следниот распоред составен според висината на пензијата:

За пензии со висина до 11.000 денари, исплатата да се изврши на 25.02.2021 година (четврток); за пензии со висина 11.001-14.000 денари, исплатата да се изврши на 26.02.2021 година (петок); за пензии со висина 14.001-18.000 денари, исплатата да се изврши на 01.03.2021 година (понеделник ); и за пензии со висина над 18.001 денари, исплата да се изврши на 02.03.2021 година (вторник ).

На предлог на Министерството за здравство, Владата ја разгледа и усвои Информација со Предлог – барање за автентично толкување на членот 49 став 1 од Законот за контрола на опојни дроги и психотропни супстанци до Собранието на Република Северна Македонија.

Промовирани огласи »

Оние што ќе работат во недела да добијат додаток на плата и дополнителен слободен ден

Недела, неработен ден за сите освен за 34 дејности.

Економско-социјалниот совет (ЕСС) на денешната седница продолжи со дискусијата за предлог-законот за изменување и дополнување на Законот за работни односи, а со кој се регулира денот недела да биде ден за неделен одмор.

Како што информираат од Министерството за труд, социјалните партнери се согласни дека исклучоци мора да има, но само во одредени дејности и тоа само кај оние работодавачи каде работниот процес е од таква природа што не може да се прекине поради потребата од континуитет.

„За работниците што ќе работат во недела освен соодветниот додаток на плата, им следи и ден за неделен одмор кој ќе го користат во друг ден од неделата“, се наведува во соопштението на ресорното министерство.

Во него се додава дека за работната верзија на предложеното законско решение покрај вицепремиерот Фатмир Битиќи и членовите на ЕСС, свое мислење дале и претставници од Државниот инспекторат за труд.

„Целта на предлог-законот е овозможување на социјално праведна држава во која квалитетот, квантитетот и дигнитетот во приватниот живот на секоја една индивидуа која учествува на пазарот на трудот се гарантирани“, се додава во соопштението.

Промовирани огласи »

Утре започнува вакцинацијата во Македонија, со првите вакцини кои се помош од Србија

Сите што сакаат да примат вакцина ќе можат да се пријават на интернет страници за пријава: vakcinacija.mk и kovid19vakcinacija.mk. Освен по електронски пат, пријавување за вакцини ќе се врши и преку матичните лекари - „Мој термин”.

Еден месец после прележан Ковид-19 може да се прими вакцината, велат од СЗО.

Засега нема опција за избор на производител на вакцина.

Промовирани огласи »

Ако неодамна ве упатиле да работите од дома, шансите дека ќе треба да знаете за . Zoom се огромни. Zoom е главната апликација за работни состаноци од далечина и еден од најдобрите начини на коj бизнисмените биле во можност да го одржуваат работењето на бизнисот со тим на далечина. Лесен е за употреба, но постојат неколку трикови што можат да го направат вашето искуство со Zoom непречено.

Примената на следниве совети може да ви помогне да избегнете потенцијални катастрофи при организирање на вашиот прв деловен состанок преку Интернет.

Идентификациски број на состанок

Иако Zoom ви дозволува да закажувате состаноци, може да ви биде полесно да користите идентификациски број на состанок наместо тоа. Овој идентификациски број може да се користи постојано, со што се елиминира потребата да се постави нова просторија за секој состанок. Членовите на тимот можат да го зачуваат овој код за упатување за секој планиран состанок. Може да закажете состанок на календарот на вашата компанија и да го започнете состанокот без да го закажете во Zoom.

Chats

Додека користите Zoom за видео или аудио состаноци, исто така, можете да користите функција за разговор преку инстант пораки. Пораките може да се испраќаат до целата група или приватно до една индивидуа. Ова овозможува комуникацијата да продолжи без да го прекинува аудиото на оној кој зборува во моментот.

Каналите за разговор, исто така, може да се креираат за користење надвор од состаноците. Тие можат да бидат категоризирани за различни групи или цели и соодветно да се именуваат. Датотеките, сликите и снимањето на екранот може да се споделат тука за повикување на идните состаноци или да вратат нешто од минатиот состанок на дневен ред.

Важни копчиња за домаќинот на состанокот

Тоа што можете директно да водите состанок од далечина може да биде незгодно. Апликацијата Zoom содржи контролни копчиња за домаќинот да им помогне на состаноците да се одвиваат непречено. Домаќинот на состанокот има опции за контрола на поставките за споделување на аудио, видео и екран на учесниците. Учесниците можат да ги променат сопствените преференции, но за домаќинот е смирувачко да знае дека има способност да управува со нивната група.

Ако домаќинот избере да ги исклучи звуците на сите други учесници, освен ако не е повикан, може да се имплементира одликата "кревање рака". Исто како да сте во училница, ова контролно копче му овозможува на учесникот да го извести говорникот дека има прашање или коментар за да придонесе. Оваа одлика спречува непотребни прекини што можат да го попречат или откажат состанокот.

Истовремено споделување на екранот

Правењето на заедничка презентација е олеснето со можностите за споделување на екранот на Zoom. Домаќинот на состанокот може да им овозможи на повеќе учесници да ги споделат своите екрани врз основа на потребите на нивниот тим. Документите може да се споредат во реално време, презентациите може да се пообемни итн. Ова е дигитален еквивалент на дистрибуција на ресурси во салата за состаноци.

За поквалитетен состанок за тим-билдинг, или зајакнување на ентузијазмот, размислете за користење на копчето за споделување екран за активности за да го скршите мразот. Побарајте од учесниците да направат брз цртеж на нивните компјутери и да ги споредат едни со други во непромислен натпревар. Новите членови можат лесно да споделуваат слики од нивниот личен живот, така што остатокот од тимот може подобро да ги запознае.

Основни наспроти про-планови

Алатката Zoom која е бесплатна за користење, функционира одлично, со исклучок на една забелешка. Основниот план дозволува само состаноци во времетраење до 40 минути. Надградбата на платениот про-план ви дава ограничување од 24 часа - повеќе од доволно време - ако планирате да одржувате подолги состаноци од она што го дозволува Основниот план. Исто така, оваа алатка е неверојатна за водење на вашиот бизнис кога ќе снемате Wi-Fi.

Ако сметате дека ви требаат само 40 минути или помалку време за вашите состаноци, нема потреба да размислувате за надградба на вашиот план. Zoom им овозможува на сите свои корисници да организираат неограничени состаноци со до 100 учесници. Другите карактеристики на Основниот план, како што споменавме погоре, се локално снимање на вашите состаноци, одлична карактеристика за принципот „подигање рака“ и истовремено споделување на екранот меѓу учесниците.

Покрај распределбата на продолжено време за состаноци, про-планот нуди и 1 GB простор за складирање во Cloud, прилагоден состанок со лични идентификациски броеви и дополнителни планови за надградби. За поголемите корпорации деловните планови овозможуваат повеќе учесници и повеќе домаќини.

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »