Ако неодамна ве упатиле да работите од дома, шансите дека ќе треба да знаете за . Zoom се огромни. Zoom е главната апликација за работни состаноци од далечина и еден од најдобрите начини на коj бизнисмените биле во можност да го одржуваат работењето на бизнисот со тим на далечина. Лесен е за употреба, но постојат неколку трикови што можат да го направат вашето искуство со Zoom непречено.
Примената на следниве совети може да ви помогне да избегнете потенцијални катастрофи при организирање на вашиот прв деловен состанок преку Интернет.
Идентификациски број на состанок
Иако Zoom ви дозволува да закажувате состаноци, може да ви биде полесно да користите идентификациски број на состанок наместо тоа. Овој идентификациски број може да се користи постојано, со што се елиминира потребата да се постави нова просторија за секој состанок. Членовите на тимот можат да го зачуваат овој код за упатување за секој планиран состанок. Може да закажете состанок на календарот на вашата компанија и да го започнете состанокот без да го закажете во Zoom.
Chats
Додека користите Zoom за видео или аудио состаноци, исто така, можете да користите функција за разговор преку инстант пораки. Пораките може да се испраќаат до целата група или приватно до една индивидуа. Ова овозможува комуникацијата да продолжи без да го прекинува аудиото на оној кој зборува во моментот.
Каналите за разговор, исто така, може да се креираат за користење надвор од состаноците. Тие можат да бидат категоризирани за различни групи или цели и соодветно да се именуваат. Датотеките, сликите и снимањето на екранот може да се споделат тука за повикување на идните состаноци или да вратат нешто од минатиот состанок на дневен ред.
.jpg)
Важни копчиња за домаќинот на состанокот
Тоа што можете директно да водите состанок од далечина може да биде незгодно. Апликацијата Zoom содржи контролни копчиња за домаќинот да им помогне на состаноците да се одвиваат непречено. Домаќинот на состанокот има опции за контрола на поставките за споделување на аудио, видео и екран на учесниците. Учесниците можат да ги променат сопствените преференции, но за домаќинот е смирувачко да знае дека има способност да управува со нивната група.
Ако домаќинот избере да ги исклучи звуците на сите други учесници, освен ако не е повикан, може да се имплементира одликата "кревање рака". Исто како да сте во училница, ова контролно копче му овозможува на учесникот да го извести говорникот дека има прашање или коментар за да придонесе. Оваа одлика спречува непотребни прекини што можат да го попречат или откажат состанокот.
Истовремено споделување на екранот
Правењето на заедничка презентација е олеснето со можностите за споделување на екранот на Zoom. Домаќинот на состанокот може да им овозможи на повеќе учесници да ги споделат своите екрани врз основа на потребите на нивниот тим. Документите може да се споредат во реално време, презентациите може да се пообемни итн. Ова е дигитален еквивалент на дистрибуција на ресурси во салата за состаноци.
За поквалитетен состанок за тим-билдинг, или зајакнување на ентузијазмот, размислете за користење на копчето за споделување екран за активности за да го скршите мразот. Побарајте од учесниците да направат брз цртеж на нивните компјутери и да ги споредат едни со други во непромислен натпревар. Новите членови можат лесно да споделуваат слики од нивниот личен живот, така што остатокот од тимот може подобро да ги запознае.
Основни наспроти про-планови
Алатката Zoom која е бесплатна за користење, функционира одлично, со исклучок на една забелешка. Основниот план дозволува само состаноци во времетраење до 40 минути. Надградбата на платениот про-план ви дава ограничување од 24 часа - повеќе од доволно време - ако планирате да одржувате подолги состаноци од она што го дозволува Основниот план. Исто така, оваа алатка е неверојатна за водење на вашиот бизнис кога ќе снемате Wi-Fi.
Ако сметате дека ви требаат само 40 минути или помалку време за вашите состаноци, нема потреба да размислувате за надградба на вашиот план. Zoom им овозможува на сите свои корисници да организираат неограничени состаноци со до 100 учесници. Другите карактеристики на Основниот план, како што споменавме погоре, се локално снимање на вашите состаноци, одлична карактеристика за принципот „подигање рака“ и истовремено споделување на екранот меѓу учесниците.
Покрај распределбата на продолжено време за состаноци, про-планот нуди и 1 GB простор за складирање во Cloud, прилагоден состанок со лични идентификациски броеви и дополнителни планови за надградби. За поголемите корпорации деловните планови овозможуваат повеќе учесници и повеќе домаќини.