Многу брендови не се нови во управувањето со кризи, но глобалната и континуирана несигурност околу КОВИД-19 е прва за сите нас. Без оглед на упатствата за кризни реакции што можеле да помогнат пред неколку недели, сега се чини дека се од друга ера, па дури и најпристојните огласувачи - навикнати да ги развиваат своите стратегии и да ги прилагодуваат креативците за реклами во реално време - прашуваат: „Како да се справиме со вака непредвидлив момент?”
Иако одговорот на ова прашање би бил различен за секој бренд, многумина одговорија дека тоа би бил значајниот пристап кон публиката за да и дадат причина да верува дека ќе ја поминеме оваа криза и ќе го направиме тоа рака под рака. Еве три влијателни начини на кои промотерите ја планираат својата кризна комуникација и се појавуваат за време на пандемијата на коронавирусите во последните неколку недели.
McDonald’s
За директно решавање на интензивната загриженост на потрошувачите околу заштитата на нивното здравје за време на пандемијата со коронавирусот, Мекдоналдс Филипини ги претстави новите мерки на претпазливост што ги преземаат, како што се потребните проверки на температурата за вработените пред и по смените. Со видео, претседателот и извршниот директор Кенет Јанг ги увери клиентите: „Нема да се двоумиме да откажеме каква било активност на клиентите, па дури и привремено да затвориме некој од нашите ресторани“.

Kомпанијата призна дека сега, повеќе од кога било, императив да се допре до нивната публика со навремени, релевантни пораки. „Како партнер во заедницата, наша одговорност е да ги информираме потрошувачите за активностите што ги преземаме грижејќи се за нивната безбедност и благосостојба“, рече Маргот Торес, управен директор на Мекдоналдс Филипини. „Избравме Кенет Јанг да ја пренесе пораката, зашто беше клучно да се покаже нашата постојана посветеност кон квалитетот на храната, услугата и хигиената, што е од есенцијално значење во моментов.“
Форд
Како бренд кој постои повеќе од еден век, Форд веќе се надмина кога се работи за тешки времиња. За да ја признае сериозноста на моменталниот период, компанијата ги насочи своите реклами за да објасни како се справиле со глобалните кризи во минатото - на пример, со градење на воена опрема за време на Втората светска војна - и да ја пренесе нивната посветеност во борбата против КОВИД-19 со производство на медицинска опрема во недостиг. Новите реклами, „Изградени за да подадат рака“ и „Изградени за сегашноста“, се потпираат на вековната посветеност и мисија на компанијата кон своите потрошувачи.

поред Ендру Оrоргеску, шеф на маркетинг содржини во САД за Форд, „117 години отпорност нè научи дека ќе го поминеме и ова. Но, ова е критично време кое повикува на акција и соработка “. За да го сторат својот дел, компанијата ги поддржува потрошувачите кои се соочуваат со финансиски тешкотии преку програмата за олеснување на плаќањето со Форд кредит.
Икеа
Додека останувањето дома предизвикува стрес и изолација за многумина, Икеа Шпанија виде можност да ја смени перспективата за нарачките додека сите се по дома со добредојде на шпански и англиски јазик за нивната публика во која зборуваат од своите домови. Со тоа, Икеа се обиде да ја потсети публиката на стабилните светови што веќе ги создадала - играјќи со децата, танцувајќи, правејќи музика или едноставно релаксација со најблиските - додека светот околу нив се менува.

Како што објасни Лора Дуран, директор за маркетинг на ИКЕА Шпанија, „#YoMeQuedoEnCasa (# I'mStayingHome) е движење кое се роди во домовите на луѓето и токму на тие домови сакавме да им ја оддадеме оваа мала почит. Ги покануваме сите да го погледнат својот дом од друга перспектива и да го направат место каде што, во ова време, сите можеме да живееме заедно споделувајќи нови искуства “.