Промовирани огласи »

Граѓаните преку интернет ќе може да се пријават за да добијат ковид вакцина

Сајтот се очекува да биде во функција утре и тоа ќе значи дека секој сам ќе може да се пријави.

Граѓаните кои сакаат да се вакцинираат против Ковид-19, ќе можат преку интернет да се пријават за да добијат вакцина, изјави министерот за здравство, Венко Филипче. Тој додаде дека
4.000 здравствени работници се пријавиле, од кои 2000 во Скопје, а останатите од другите градови.

„ Сајтот се очекува да биде во функција утре и тоа ќе значи дека секој сам ќе може да се пријави, а системот ќе биде тој кој ќе генерира кои се приоритетни“, вели Филипче.

Тој денеска беше во посета на поликлиника „Бит пазар“, каде разговарале за тоа како ќе бидат распределени седумте вакцинални пунктови во Скопје.

Во согласност со капацитетот на здравствениот кадар, во некои поликлиники и здравствени домови ќе има по повеќе вакцинални пунктови кои ќе работат во две смени за да може да се имунизираат поголем број на граѓани.

Промовирани огласи »

БИТКОИНОТ ГИ УРНА СИТЕ РЕКОРДИ: Постигнат историски максимум за 24 часа

Кој ја предизвика новата јагма на инвеститорите 🧐

Цената на биткоинот продолжи да расте синоќа и во ова утро , достигнувајќи нов рекорд за прв пат еден биткоин вредеше 48.000 долари.

Новата јагма на инвеститорите во најпознатата и најважна криптовалута во светот беше предизвикана од веста дека компанијата Тесла купила биткоини во вредност од 1,5 милијарди долари.

Како што наведоа, тие сакале да обезбедат поголема флексибилност и да ги максимизираат своите приходи, според податоци на SEC.

Исто така, Тесла објави дека ќе овозможи употреба на биткоин како начин на плаќање при купување на нивните производи.

По оваа објава, пренесуваат светските медиуми, вредноста на биткоинот скокнала дури 10,96 проценти - на 43.200 долари, а растот продолжил и после тоа.

Биткоинот зајакна неверојатни 23,93 проценти за 24 часа и се продаде за 48.049,91 американски долари во 2:03 часот по источно време.

Тесла инвестирала 1,5 милијарди во биткоин: Можно ли е наскоро и возилата да се продаваат во криптовалутата?

Foto:freepik.com

Промовирани огласи »

Многу брендови не се нови во управувањето со кризи, но глобалната и континуирана несигурност околу КОВИД-19 е прва за сите нас. Без оглед на упатствата за кризни реакции што можеле да помогнат пред неколку недели, сега се чини дека се од друга ера, па дури и најпристојните огласувачи - навикнати да ги развиваат своите стратегии и да ги прилагодуваат креативците за реклами во реално време - прашуваат: „Како да се справиме со вака непредвидлив момент?”

Иако одговорот на ова прашање би бил различен за секој бренд, многумина одговорија дека тоа би бил значајниот пристап кон публиката за да и дадат причина да верува дека ќе ја поминеме оваа криза и ќе го направиме тоа рака под рака. Еве три влијателни начини на кои промотерите ја планираат својата кризна комуникација и се појавуваат за време на пандемијата на коронавирусите во последните неколку недели.

McDonald’s


За директно решавање на интензивната загриженост на потрошувачите околу заштитата на нивното здравје за време на пандемијата со коронавирусот, Мекдоналдс Филипини ги претстави новите мерки на претпазливост што ги преземаат, како што се потребните проверки на температурата за вработените пред и по смените. Со видео, претседателот и извршниот директор Кенет Јанг ги увери клиентите: „Нема да се двоумиме да откажеме каква било активност на клиентите, па дури и привремено да затвориме некој од нашите ресторани“.

Kомпанијата призна дека сега, повеќе од кога било, императив да се допре до нивната публика со навремени, релевантни пораки. „Како партнер во заедницата, наша одговорност е да ги информираме потрошувачите за активностите што ги преземаме грижејќи се за нивната безбедност и благосостојба“, рече Маргот Торес, управен директор на Мекдоналдс Филипини. „Избравме Кенет Јанг да ја пренесе пораката, зашто беше клучно да се покаже нашата постојана посветеност кон квалитетот на храната, услугата и хигиената, што е од есенцијално значење во моментов.“

Форд


Како бренд кој постои повеќе од еден век, Форд веќе се надмина кога се работи за тешки времиња. За да ја признае сериозноста на моменталниот период, компанијата ги насочи своите реклами за да објасни како се справиле со глобалните кризи во минатото - на пример, со градење на воена опрема за време на Втората светска војна - и да ја пренесе нивната посветеност во борбата против КОВИД-19 со производство на медицинска опрема во недостиг. Новите реклами, „Изградени за да подадат рака“ и „Изградени за сегашноста“, се потпираат на вековната посветеност и мисија на компанијата кон своите потрошувачи.

поред Ендру Оrоргеску, шеф на маркетинг содржини во САД за Форд, „117 години отпорност нè научи дека ќе го поминеме и ова. Но, ова е критично време кое повикува на акција и соработка “. За да го сторат својот дел, компанијата ги поддржува потрошувачите кои се соочуваат со финансиски тешкотии преку програмата за олеснување на плаќањето со Форд кредит.

Икеа 


Додека останувањето дома предизвикува стрес и изолација за многумина, Икеа Шпанија виде можност да ја смени перспективата за нарачките додека сите се по дома со добредојде на шпански и англиски јазик за нивната публика во која зборуваат од своите домови. Со тоа, Икеа се обиде да ја потсети публиката на стабилните светови што веќе ги создадала - играјќи со децата, танцувајќи, правејќи музика или едноставно релаксација со најблиските - додека светот околу нив се менува.

Како што објасни Лора Дуран, директор за маркетинг на ИКЕА Шпанија, „#YoMeQuedoEnCasa (# I'mStayingHome) е движење кое се роди во домовите на луѓето и токму на тие домови сакавме да им ја оддадеме оваа мала почит. Ги покануваме сите да го погледнат својот дом од друга перспектива и да го направат место каде што, во ова време, сите можеме да живееме заедно споделувајќи нови искуства “.

Промовирани огласи »

Поразувачката битка за родова еднаквост дома и на работното место може да се сведе на бизарната дилема со кокошката и јајцето.

Повеќето мажи велат дека ја ценат и сакаат да учествуваат во неплатената работа за водење грижа што жените во огромен број ја поднесувале дури и пред пандемијата. Но, поголемиот дел од мажите всушност не преземаат еднаков дел од одговорностите за водење грижа, освен ако веќе немаат искуство со тоа, според новиот извештај на Нова Америка.

„Мажите велат дека водењето грижа е вредно и сметаат дека треба да го прават тоа подеднакво - но тоа не се случува“, вели Бригид Шулте, директор на Лабораторијата за подобар живот на Нова Америка и автор на извештајот.

Само кога мажите навистина ќе стекнат искуство како старатели - „без оглед дали ќе изберат или ќе мораат - тоа е она што ги менува. Тоа е ова трансформативно искуство во нивните животи “, вели Шулте. „Па, како општество, како да ги натераме мажите од апстрактна грижата да стане конкретна и вредна и дека тие треба да го сторат тоа, за да навистина помагаат повеќе од претходно?“

Нова Америка направи истражување  со повеќе од 2.900 возрасни лица во 2019 година, пред КОВИД-19 да ги затвори училиштата и дневните престои и да избрише три децении напредок на жените во работната сила на САД. Но, наодите на организацијата потенцираат многу од причините зошто жените, а не мажите, биле толку економски уништени од пандемијата.

Повеќе од 80% од мажите и 91% од сите испитаници во истражувањето, ѝ кажаа на Шулте дека веруваат дека мажите и жените треба подеднакво да учествуваат во работата за грижа. Но, само 46% од сите испитаници изјавиле дека ваквите одговорности всушност се делат рамномерно, со 45% кои изјавуваат дека товарот паѓа првенствено на жената, а само 4% наведоа дека првенствено товарот паѓа на мажите.

Нова Америка ги истражи малку подетално одговорите на мажите кои веќе имаат искуство во грижата - како родители и како „висок интензитет“ негуватели на возрасни или деца со медицински, или други посебни потреби. И истражувањето и интервјуата во фокус-групата покажаа дека мажите со поголемо искуство во водењето грижа имаат поголема тенденција да преземат поголем дел од задачите околу грижата и се соочуваат со исти судири помеѓу работата и животот што во голема мера ги поткопуваат работните жени.

Она што е можеби највпечатливо: Мажите и жените кои се негуватели од „висок интензитет“ објавија дека ја напуштаат работната сила со исто темпо. Во таа група, 50% од мажите и 51% од жените изјавиле дека ја напуштиле работната сила или се повлекле предвреме заради нивните обврски околу водењето грижа. Таа група на старатели со висок интензитет, исто така, покажа прилично слични стапки, без оглед на полот, на недостаток на работа за давање помош (64% мажи наспроти 71% жени) и намалување на нивното работно време (42% мажи наспроти 45% жени).

„Жените отсекогаш го носат товарот на одговорностите за водење грижа  и од обврските на работа“, вели Шулте. „Но, мажите се исто така под голем притисок во овие ситуации на грижа со висок интензитет - и нашите работни места не одговараат“.

„Ако сите очекуваат жените да дадат отказ или очекуваат жените да се воздржат од работа, тие тогаш очекуваат мажите да продолжат да работат. Тие би требало да бидат оние кои го носат лебот дома“, додава таа. „Потребни ни се јавни политики и ни требаат практики на работното место што ги поддржуваат сите луѓе кои имаат одговорност за водење грижа“.

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »