Промовирани огласи »

Зошто Елон Маск спие во своите фабрики?!

Најбогатиот човек на светот често спие во своите фабрики

Најбогатиот човек на светот, Елон Маск, често спие во своите фабрики. Главната причина е да заштеди време и повеќе да биде посветен на својата работа. Понекогаш условите за спиење и не се баш така добри како што мислите. Погледнете:

Зошто Елон Маск спие во своите фабрики?!

Тагови: Елон Маск

Промовирани огласи »

Парламентот пред Нова Година го донесе новиот Закон за безбедност на сообраќајот на патиштата, според кој полицијата ќе може на сред автопат или на која било друга сообраќајница, да му ги симне веднаш табличките на возилото и да го отстрани од сообраќај ако се посомнева дека е технички неисправно. Ваквите возила полицијата може да ги задржи и до 90 дена, објави Сакам да кажам.

Овие новини следуваат по масовното откривање на нерегистрирани приватни и возила на фирми и по неколку години, како и на технички неисправни возила, кои се најчестите предизвикувачи на тешки сооб раќајни не среќи. Од соо браќај ќе бидат веднаш отстранети сосе возилата, и возачите без положен возачки испит или со истечена возачка, како и на такви кои што управуваат возила под силни дејства на антиде пресиви, кои возат уморни, пијани или под дејство на некакви недозволени супстанци.

„Полициски службеник може да исклучи возило од сообраќај и привремено да го одземе возилото до утврдување на техничка исправност, но не подолго од три работни дена. Ако биде утврдена техничка неисправност на возилото која се однесува на предизвикување на голема бучава или во случај кога сообраќајната дозвола за возилото е со изминат рок на важност од шест или повеќе месеци, возилото се одзема во времетраење од 90 дена“, стои во донесените измени.

Ова значи дека големата бучавост, ширење чад од ауспухот, пребавното возење или неможноста на едно возило да закочи, т.е. да застане веднаш со сопирачките, ќе бидат сигнали за сообраќајната контрола и овластување за да се посомневаат во техничка неисправност, т.е. веднаш возилото да го застанат, да го исклучат од сообраќај и да го пратат на технички преглед. Сигнал за неисправност и овластување полицијата времено да го одзеде, е и ако возилото не е регистрирано.

Сите трошоци во ваквите случаи ги носи возачот, се вели во законот. Тој носи и една друга новина, а тоа е трајно губење на возачката дозвола.

Повеќе на sdk.mk со клик ТУКА.

Промовирани огласи »

Во предлогот на Регулаторната комисија за енергетика со кој се бара да се зголеми опфатот на ранливите потрошувачи на електрична енергија се содржани повеќе групи семејства, вели првиот човек на комисијата во интервју за МИА. Претсдателот на РКЕ Марко Бислимовски објаснува во интервјуто и дека не очекува зголемување на цената на струјата. Досега како ранливи  категории на потрошувачи се сметаа само домаќинствата кои примаат социјална помош. 

„Со предлогот покрај домаќинствата кои земаат постојана социјална парична помош, бараме во ранливи категории да влезат и домаќинствата во кои нема ниту еден вработен и кои не се корисници на постојана социјална парична помош и немаат друг извор на пари. Бараме во оваа категорија да се вметнат и домаќинствата кои имаат невработено лице корисник на паричен  надоместок од Агенцијата за вработување во висина на постојната социјална помош и е единствен приход во домаќинството, како и домаќинствата кои се со повеќе од два члена во кои има еден член што е пензионер и добива минимална пензија, односно е во првата група, и тоа е единствен приход во домаќинството. Бараме да се вметнат и домаќинства со повеќе од два члена во кои има само еден вработен со минимална плата чиј износ се движи во висина на постојана социјална парична помош и нема други приходи во домаќинствата. Дополнително, имајќи ги во предвид проблемите кои ги предизвика ковид кризата во економијата, побаравме  во ранливите потрошувачи да се вметнат и домаќинствата кои имаат невработено лице од 1 април 2020 година што е корисник на парична помош во случај на невработеност од Агенцијата за вработување, вели Бислимовски за МИА.

Тој додава дека во кризата енергетските компании имале сериозен проблем со наплатата и со ликвидноста но дека сега ситуацијата се смирува полека. 

На прашањето за цената тој вели дека во овој момент не очекува поскапување на струјата. 

„ЕСМ има обврски да ги обезбеди потребите на малите потрошувачи и на домаќинствата и тоа по цена која сама си ја определува, бидејќи РКЕ повеќе не ја определува цената на ЕСМ за струјата. Според информациите кои ги имаме, сега цената на ЕСМ изнесува 38,8 евра за мегават час. Факт е дека имаме намалено производство од хидро капацитетите во државата кое пред се се должи на лошата хидрологија која кон крајот на 2020 година ја имаше не само во нашата земја, туку и во регионот и од тие причини имаше потреба од увоз на електрична енергија, но ЕСМ е обврзан  во рамките на таа цена која што ја понудил од 38,8 евра за мегават час да ги обезбеди потребите на малите потрошувачи и на домаќинствата. Дали ќе увезува дополнително или не тоа од аспект на цена не е битно, бидејќи во калкулациите на РКЕ влегува цената која ја нуди ЕСМ и во рамките на таа цена ЕСМ ќе си ги покрие своите трошоци за увоз на електрична енергија, вели Бислимовски.

Промовирани огласи »

Најдобрите европски пазари на автомобили забележаа во 2020 година најголем годишен пад на продажбата во последните неколку децении. Причина се постојаните ограничувања поради коронавирусот. Сепак се очекува извесно заздравување годинава.

Според податоците во 2020 година бројот на регистрации паднаа за околу 25 проценти во Германија, Велика Британија, Франција, Италија и Шпанија, петте најголеми европски земји за купување автомобили.

По земји, регистрациите на нови автомобили во Германија паднаа за 19 проценти во 2020 година. Во Шпанија продажбата падна за 32 проценти, за 29 проценти во Велика Британија, 28 отсто во Италија и 25 проценти во Франција. Трговската група на автомобилската индустрија во Велика Британија, Здружението на производители и трговци со мотори (СММТ), соопшти дека падот на земјата е најлош од 1943 година.

Податоците покажуваат големо влијание на коронавирусот врз автомобилската индустрија во Европа минатата година во однос на Кина и САД, каде што купувањето автомобили беше поотпорно.

Тековната слабост на побарувачката претставува ризик за економијата во евро-зоната, која во втората половина на минатата година, во голема мера се потпираше на производствениот сектор.

Аналитичарот на Bloomberg Intelligence, Мајк Дин, изјави дека европскиот пазар на автомобили може да се зголеми во вториот квартал ако владите ги укинат блокадите. 

Електричните возила се светла точка во очајноста во регионот, а Блумберг процени дека хибридните, хибридните и хибридните возила со полна електрична енергија за прв пат ја надминаа продажбата на дизел автомобили во последниот квартал.

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »