Продажбата на Ford во 2020 година се намалила за 15,6 проценти, од кои 9,8 проценти во четвртиот квартал. Продажбата на Ford за четвртиот квартал од 2020 е намалена за 9,8 проценти во споредба со 2019 година, објави во средата овој производител на автомобили.
General Motors забележа раст од 4,8 проценти во последните три месеци од годината, додека Fiat Chrysler забележа пад од 8 проценти. Падот на продажбата на General Motors на целата година, исто така, го надмина Ford од 11,8 проценти на 15,6 проценти. Ford, како фактори кои придонесуваат за ваквите резултати ги наведе елиминацијата на седаните од својата постава и тесното снабдување со неговиот нов Ф-150. Исто така комбинацијата на затворање на фабрики како резултатот на коронавирусот и преминот кон ажуриран модел се дополнителни фактори кои придонесуваат кон овој резултат.

Серијата F навистина ја одбележа 44-та година по ред како најпродаван камион во САД, но вкупниот број од 787.422 е намален за 12,2 проценти во однос на 2019 година. „Четвртиот квартал претставуваше флексибилна точка кај Ford во нашето преминување од автомобили кон многу поголем фокус на иконски камиони, џипови и електрични возила за подобро да им служиме на нашите клиенти. Најсилните докази за тоа почнавме да ги гледаме во декември кога продажбата на мало со лансирањето на нашите нови F-150, Bronco Sport и Mustang Mach-E се зголеми за 5.3 проценти. Ние сме добро позиционирани да ги видиме придобивките од нашите фокусирани напори во текот на 2021 година “, напиша заменик-продавачот на Ford, Ендру Фрик, во соопштението за медиумите.
Вкупниот пазар беше намален за 15% на годишно ниво и многу масовни производители на автомобили објавија дека продажбата на САД опаднала, освен Тесла, која не ја активира продажбата на САД, но реализира 36% пораст на глобалните испораки.