Банкси на брзата храна: Герила уметникот кој ги субвертира постерите на Мекдоналдс

Во светот на современата уметност, еден анонимен уметник наоѓа креативни начини да се спротивстави на корпорациите преку субверзирање на нивните рекламни кампањи во среде бел ден. Овој мистериозен уметник, кој ги привлекува интересите на многумина, успева да предизвика насмевки и размислување кај минувачите.

Опремен само со шестар и силжива, нашиот анонимен соговорник вешто ги вади рекламните постери на Мекдоналдс и ги заменува со свои креативни пораки што осудуваат конзумеризмот. Новите постери го тераат публиката да размислува за порокот на рекламирањето.
Уметникот на оваа форма на „анти-рекламирање“ вели дека е инспириран од заедницата на Брандализам, група на активисти кои се занимаваат со субвертирање на рекламите. Нивниот хумор и мастерство во креирањето на сатирични пораки ги тераат минувачите да го преиспитаат влијанието на корпоративниот свет.

Според него, пионерската битка против порокот на рекламирање може да се води на мирен начин, без насилство и без загрозување на јавниот имот. Тој верува дека ова е фер начин да се изрази незадоволство кон корпорациите, кои можат да си дозволат да изгубат некој рекламен простор.
Нашиот анонимен уметник веќе работел на околу 40 постери и не планира да застане тука. Покрај тоа што го доби прекарот „Банкси на брзата храна“, тој истакнува дека нема намера да се споредува со легендарниот уличен уметник, туку сака неговата порака да биде јасна и директна.


Тагови: маркетинг McDonalds