Промовирани огласи »

Во втората епизода: „На Каде Одиме?“ Слушнете го Анис Сефиданис и откријте како иновациите ја менуваат иднината

Тој е професор, претприемач, иноватор и визионер кој со својата работа и енергија ги мотивира младите да сонуваат поголеми соништа

Во втората епизода од нашиот подкаст ни гостува Анис Сефиданис – човек со инспиративна животна приказна. Тој е професор, претприемач, иноватор и визионер кој со својата работа и енергија ги мотивира младите да сонуваат поголеми соништа и да размислуваат подлабоко за иднината што ја создаваат.

Со Анис зборуваме за неговиот пат кон светот на роботиката, технологијата и иновациите, за тоа што го поттикнало да се посвети на овие области и како денес ги спојува науката, претприемништвото и образованието во едно.

Тој ни открива како изгледа неговиот пристап кон наставата и како успева да ги инспирира студентите да развиваат критичко и креативно размислување, наместо само да репродуцираат знаење. Анис зборува со страст за улогата на образованието во современото општество, за предизвиците со кои се соочуваат младите, но и за можностите што ги нуди дигиталното време во кое живееме.

Во разговорот се допираме и до темата која сè повеќе ја обликува нашата реалност – вештачката интелигенција. Анис нè поттикнува да размислиме како овој технолошки напредок ќе влијае врз општеството, работните места и начинот на кој учиме, комуницираме и создаваме.

Оваа епизода е повеќе од разговор – тоа е патување низ идеи, визии и инспирации. Ќе ве натера да се запрашате како изгледа иднината што ја посакуваме и која е нашата улога во нејзиното градење.

🎙️ Ако барате содржина што инспирира, предизвикува и отвора нови хоризонти – оваа епизода со Анис Сефиданис е вистинската дестинација за вас.
🎧 Епизодата е достапна на Youtube и Spotify:

Во втората епизода: „На Каде Одиме?“  Слушнете го Анис Сефиданис и откријте како иновациите ја менуваат иднината

Тагови: интервју поткаст

Промовирани огласи »

Од социолог до креативец: Како Ивана Стојановска создава приказни од волна и љубов

Од љубов кон текстурата до уникатен бренд – откриј ја инспиративната приказна зад Woolloow и жената што од секое парче волна создава топлина, убавина и душа.

Која е Ивана Стојановска, може ли да ни раскажете малку за себе?

Јас сум Ивана Стојановска,социолог по професија, креативец по природа и жена која верува во силата на човечката поврзаност и убавината на создавањето. Моето секојдневие е спој од работа со деца, разговори што инспирираат и моменти кога од парче волна се раѓа идеја. Сакам да создавам нешта што носат топлина, убавина и приказна ,било тоа да е насмевка, збор или мал детал што ќе го направи денот подобар. Социологијата ми овозможува да го разбирам општеството и луѓето во него, нивните однесувања, мотиви и односи и тоа знаење го преточувам во креативни форми: во модни парчиња, идеи или симболи што носат енергија, порака и приказна.

Што ве инспирираше да започнете со изработка на накит од мерино волна?

Woolloow настана од љубов, љубов кон создавање, текстури и нешта што носат топлина. Првпат кога направив накит од мерино волна, почувствував дека тоа е нешто што ми припаѓа. Волна како материјал има душа , нежна, природна и променлива, а од неа може да се создадат безброј форми и приказни. Тоа чувство на слобода и можност од обична нишка создадам нешто што ќе го разубави секојдневието на некого беше мојата најголема инспирација.

Како успевате да го балансирате професионалниот ангажман и креативната страст?

Искрено, не е секогаш лесно. Работата во училиштето бара фокусираност и посветеност, а креативноста бара тишина, време и инспирација. Но токму тие два света ме надополнуваат, едниот ме држи приземно, другиот ме потсетува колку е убаво да фантазирам. Балансот го наоѓам преку дисциплина, љубов и мотивација. Кога нешто го правиш од срце, секој дел во денот си го наоѓа своето место.

Од каде ја црпите инспирацијата за вашите нови модели и текстури?

Инспирацијата најчесто доаѓа од секојдневието,од природата, боите на годишните времиња, чувствата, па дури и од музика или разговор со некого. Сè што ме трогнува може да стане идеја за ново парче. Понекогаш тоа е топлината на едно утро, понекогаш , тишината на зимска вечер. Волна е благодарен материјал затоа што дозволува да ја преточиш емоцијата во нешто реално.

Кои се најголемите предизвици при рачната изработка на накит од волна?

Најголемиот предизвик е трпението. Процесот бара време, внимание и прецизност, од избор на боја до обликување и финален производ. Понекогаш едно парче го правам со денови, додека не ја добијам вистинската форма. Но токму тоа го прави секој производ посебен , фактот дека низ него поминува дел од моето време, енергија и љубов.

Дали имате омилен модел или колекција што ја издвојувате со посебна гордост?

Секое парче има своја приказна и посебна емоција, но најмногу ми значат првото венче и првите брошеви под брендот Woolloow , токму со нив започна сè. Во нив има искреност, возбуда и оној прв творечки импулс кој тешко се повторува. Кога ќе видам дека некој го носи моето парче и искрено се насмевнува, тоа е најубавата потврда дека трудот и љубовта вложени во него стигнале таму каде што треба ,до нечие срце.

Како ја доживувате улогата на боите и текстурите во креирањето на накит?

Боите и текстурите се јазикот преку кој зборувам. Тие пренесуваат расположение, енергија и порака. Мека текстура може да даде чувство на топлина, додека силна боја носи храброст и израз. Се трудам секој модел да има хармонија меѓу форма и боја , за да

Како се обидувате да ја одржите уникатноста и личниот печат во време на брзи модни трендови?

Верувам дека автентичноста никогаш не излегува од мода. Не следам трендови слепо, туку ги прилагодувам на мојот стил и на моите вредности. Секое парче што го правам мора да има душа,тоа е моето мерило. Кога нешто е создадено искрено и со љубов, луѓето тоа го чувствуваат.

Кој совет или порака би им ја дале на луѓето кои сакаат да започнат свој бренд на накит?

Бидете искрени во тоа што го правите. Не се обидувајте да бидете како другите, најубавите нешта се раѓаат кога ќе го следите својот ритам и ќе му верувате на процесот. Талентот е важен, но уште поважно е трпението, посветеноста и љубовта. Ако го правите тоа што ве радува, успехот ќе дојде природно.

Промовирани огласи »

Лажни попусти и скриени трикови: Black Friday измами на кои паѓаат сите

Black Friday е период кога потрошувачите со нетрпение очекуваат големи попусти, но паралелно со тоа расте и бројот на лажни акции и маркетинг трикови

Black Friday е период кога потрошувачите со нетрпение очекуваат големи попусти, но паралелно со тоа расте и бројот на лажни акции и маркетинг трикови. Многу компании користат техника на лажно зголемување на цената неколку недели претходно, па на денот на попустот ја враќаат старата цена и ја претставуваат како „голема акција“. На овој начин купувачите мислат дека добиваат поволност, а всушност плаќаат исто како и пред „попустот“.

Друг чест трик е истакнување големи проценти како „до -70%“, додека најатрактивните производи всушност имаат минимални намалувања. Продавниците користат и психолошки тактики – тајмери со истек на време, лажни нотификации дека „уште 2 производи останале“ или дека „10 луѓе го гледаат производот“. Овие стратегии создаваат чувство на итност и ги тераат потрошувачите брзо да купат без да проверуваат вистински цени.

За да избегнат измами, експертите препорачуваат предвремено следење на цените, користење алатки за историја на цени и внимателно читање на условите, особено при онлајн купување. Black Friday навистина може да донесе одлични зделки, но само доколку купувачите пристапат информирано и не подлегнат на маркетинг манипулации.

Тагови: маркетинг цени Black Friday попусти

Промовирани огласи »

Успешно реализирана работилницата The Talent Blueprint: Employer Branding, Retention and Leadership in Focus во организација на KARIERA.mk

Успешно реализирана работилницата The Talent Blueprint која се одржа на 11-ти ноември во Хотел Пнорамика

KARIERA.mk со големо задоволство успешно ја реализираше интерактивната работилница The Talent Blueprint: Employer Branding, Retention and Leadership in Focus, која се одржа на 5-ти ноември во хотелот Панорамика во Скопје.

Работилницата беше предводена од двајца меѓународно признати експерти Gonçalo Sequeira LinkedIn Top Voice и CEO на Hiire, поранешен Head of Recruitment во Mercedes-Benz.io и Yardena Krongold HR стратег и тренер со програми креирани заедно со Harvard Business School и долгогодишно искуство во компании како Amazon, Coca-Cola, Avon, Bayer и Novartis. 

Учесниците имаа можност да:

  • Научат како да изградат и промовираат автентичен бренд на работодавец кој привлекува и задржува таленти
  • Откријат иновативни стратегии за ангажман и задржување на вработените
  • Развијат лидерски вештини што поттикнуваат доверба, мотивација и организациски раст
  • Истражат реални примери и алатки за ефективен HR менаџмент во динамична работна средина
  • Се вмрежат и разменат искуства со професионалци од различни индустрии

Атмосферата беше инспиративна и интерактивна – преку дискусии, практични задачи и студии на случај, учесниците добија вредни увиди и конкретни чекори кои веднаш може да се применат во нивните компании.

Голема благодарност до нашите говорници Gonçalo и Yardena за инспиративните предавања и практичните совети, како и до сите компании кои учествуваа и ја направија оваа работилница навистина посебна: Lingvistika dooel, LSG Building Solutions, Borek Solutions Kosovo LLC, Unija Smart Accounting, ZEGIN, Makpetrol, Mikrosam, BTA, Pakom Kompani, Rhino Entertainment Group, Moznosti, Prokredit Banka, Transcom, Women in Tech, TAV Makedonija, Banzae, Kemet, Adient Seating Shtip, Lear Corporation, Adra, Samerimpex-impulsi, Panteleon GS, Kromberg & Schubert Macedonia, Zito Luks AD, Limitless Solutions, Kaz Group.

KARIERA.mk продолжува со својата мисија да создава настани кои ја поврзуваат HR заедницата и ги поттикнуваат организациите да растат преку знаење и инспирација.

Ви благодариме за присуството и позитивната енергија!

Погледнете дел од атмосферата во продолжение – се гледаме на следната работилница!

Во прилог галерија од фотографии.

Тагови: Кариера Онлајн

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »