Работното место често може да биде извор на стрес – рокови, состаноци, непредвидливи ситуации и комуникација со различни типови на луѓе. Но, со неколку едноставни секојдневни навики, можете да ја задржите смиреноста и фокусот, дури и во најхаотичните денови.
1. Почнете го денот мирно
Начинот на кој го започнувате денот има големо влијание на остатокот од него. Наместо да трчате на работа со половина кафе во рака, станете 20 минути порано. Направете кратка утринска рутина – кафе, лесна вежба, неколку минути тишина или медитација. Тоа ќе ви помогне да влезете во денот со повеќе контрола и смиреност.
2. Направете си реална листа на обврски
Премногу задачи во глава = хаос. Секое утро запишете 3 до 5 главни задачи кои реално можете да ги завршите. Со тоа ја намалувате анксиозноста и чувството на преголем притисок. Плус – чувството кога ќе прецртате завршена задача е одлично!
3. Практикувајте микропаузи
На секој час, одвојте 2–3 минути за кратка пауза – затворете очи, истегнете се, прошетајте низ канцеларија. Вашиот мозок има потреба од одмор за да остане фокусиран и отпорен на стрес.
4. Дишете длабоко
Кога ќе почувствувате напнатост – застанете и направете 5 длабоки вдишувања и издишувања. Звучи едноставно, но оваа техника го активира парасимпатичкиот нервен систем кој го намалува стресот во телото.
5. Кажете НЕ кога е потребно
Нема ништо смирено во тоа да кажете „да“ на сè и да се чувствувате преплавени. Научете да ги поставувате границите и да одбивате задачи што не се ваши или ве преголемо оптоваруваат.
6. Водете дневник или белешки
Запишување на фрустрациите, благодарности или постигнувања може да ви помогне да го исчистите умот. Дури и 5 минути дневно пишување може да ви донесат чувство на ред и емоционална стабилност.
7. Опкружете се со позитивни луѓе
Тимот и енергијата околу вас имаат огромно влијание врз вашето расположение. Кога можете, поминете време со колеги кои ве инспирираат, ве насмејуваат и ве поддржуваат.
Со овие неколку навики, нема да го елиминирате секој стрес, но ќе изградите внатрешна отпорност и смиреност што ќе ви помогне полесно да се справувате со предизвиците.
Запомнете – не е до ситуацијата, туку до тоа како реагирате на неа.
Прочитајте и за: Колку е важен тим билдингот за здрава работна атмосфера?
Тагови: HR совети за работа стрес на работно место