Промовирани огласи »

Вработување во Уни Банка!

Погледнете ги сите огласи за вработување во Уни Банка!

УНИБанка опстојува 30 години на македонскиот банкарски пазар, која нуди широк спектар на продукти услуги насочени кон правниот и физичкиот сегмент.

Моментално вработува:

Референт во Сектор општи небанкарски дејности при Служба за Небанкарски дејности
Референт за девизни и денарски средства и ликвидност 
Референт на фронт офис во експозитура - Скопје

Се уште невработени?! Погледнете ги останатите огласи ТУКА.

Тагови: УНИ БАНКА АД

Промовирани огласи »

ОВАА ЗЕМЈА Е РАЈ ЗА РАБОТНИЦИТЕ: 32 дена одмор, 26 недели платено породилно отсуство и минимална плата од дури 14 евра

Лидер во рамнотежата помеѓу работата и приватниот живот

Нов Зеланд е лидер во рамнотежата помеѓу работата и приватниот живот: Законскиот минимум е 32 дена одмор и 26 недели платено породилно отсуство.

Во денешниот брз свет, постигнувањето здрава рамнотежа помеѓу работата и приватниот живот станува сè поважно - и за менталното здравје на поединецот и за долгорочната продуктивност на општеството.

Ирска е на врвот на листата

Глобалниот индекс за рамнотежа помеѓу работата и приватниот живот за 2025 година ги рангира земјите според тоа колку ефикасно ја поддржуваат оваа рамнотежа. Најновите резултати покажуваат дека земјите кои успешно ја комбинираат високата продуктивност со силни социјални политики, како што се Нов Зеланд и Ирска, се на врвот на листата, додека скандинавските земји се издвојуваат како апсолутни лидери во оваа област.

Индексот зема предвид различни фактори - од бенефиции за породилно отсуство, платено отсуство, минимална плата, пристап до здравствена заштита, до нивоа на безбедност и општа среќа кај граѓаните - за да даде сеопфатна слика за квалитетот на животот на работното население.

Нов Зеланд го освои првото место со резултат од 86,9 од можни 100. Во таа земја, минималната часовна плата е 16,42 долари (околу 14 евра), работниците имаат право на дури 32 дена законски платен одмор, како и 26 недели целосно платено породилно отсуство.

Тие нудат слични бенефиции

Ирска е веднаш зад неа, која нуди слични бенефиции - вклучувајќи бесплатно здравствено осигурување и високи минимални плати. Општо земено, земјите со развиени социјални системи пријавуваат поголемо задоволство на вработените, подобро ментално здравје и повисок квалитет на живот.

Норвешка, Данска и Финска исто така се рангираат високо на листата благодарение на дарежливите програми за платено отсуство и сеопфатната здравствена заштита. Норвешка, на пример, нуди дури 49 недели целосно платено породилно отсуство.

Овие земји со години постигнуваат високи оценки во глобалните индекси за среќа и квалитет на живот, што е директна последица на долгорочните инвестиции во социјалното осигурување и поддршката на семејството.

Тагови: минимална плата Нов Зеланд работници

Промовирани огласи »

Конфликт на работа? Еве како да го решите без драма

Секогаш имаш тензии со колегите? Еве што правиш погрешно

Несогласувањата на работа се неизбежни – особено кога различни луѓе со различни ставови, стилови на работа и темпераменти работат под притисок. Но конфликтот не мора да значи „војна“. Напротив ако се решава правилно, може да резултира со подобро разбирање и посилна тимска врска.

1. Дишете длабоко и не реагирајте импулсивно

Првата реакција често е емоционална – но првите 5 секунди се клучни. Наместо да возвратите со иста мера, земете здив и бројте до 5. Со тоа избегнувате непотребно влошување.

2. Разберете ја другата страна

Секогаш постои причина зошто некој реагира така. Наместо да се навредите, обидете се да разберете што стои зад зборовите. Прашајте: „Како можеме заедно да го решиме ова?“ – тоа веднаш ја смирува ситуацијата.

3. Фокусирајте се на проблемот, не на личноста

Наместо: „Ти секогаш доцниш!“ – кажете: „Кога се доцни, ми е тешко да го испланирам мојот дел од работата.“ Фокусирајте се на однесувањето, не на карактерот.

4. Изберете вистинско време и место

Немојте да решавате конфликт во ходник, на состанок или преку мејл. Закажете разговор во приватна атмосфера, кога емоциите се смирени.

5. Договорете се за следни чекори

Откако ќе се искажете, важно е да се договорите како ќе продолжите понатаму – кој што ќе направи, за да не се повтори истата ситуација.

На крајот: Разговорот не е слабост, туку сила

Конфликтите се можност за раст – ако ги третирате како разговор, не како напад. Колку порано научите конструктивно да комуницирате, толку побрзо ќе изградите здрави односи – не само на работа, туку и во животот.

Немате работно искуство, прочитајте и за: Прв чекор во кариерата: Што да правите ако немате искуство?

Тагови: HR совети за работа

Промовирани огласи »

10 тивки навики што градат непоколеблива кредибилност

Кредибилноста не се гради преку големи зборови или гласни настапи – туку низ секојдневни, тивки и доследни однесувања

Кредибилноста не се гради преку големи зборови или гласни настапи – туку низ секојдневни, тивки и доследни однесувања. Луѓето на кои им веруваме најмногу често не се најгласни, туку најстабилни. Еве 10 суптилни навики што полека, но сигурно, градат длабока доверба и почит:

Зборувајте убаво за другите кога не се присутни
🔹 Избегнувајте сарказам кога "микрофонот е исклучен".
🔹 Кажувајте работи кои би ви било драго да ги чујат и самите.

Секогаш стигнувајте 2 минути порано, не 2 минути во паника
🔹 „Доаѓам со задоцнување“ не е имиџот што сакате да го создадете.
🔹 Точноста покажува: „Твоето време ми е важно“.

Направете да се чувствуваат запаметени
🔹 Не климајте само со глава – забележете детали.

Извинете се како возрасна и зрела личност
🔹 Не кажувајте „Извини, ама...“
🔹 Наместо тоа: „Во право си. Не постапив како што треба.“

Не преземајте туѓа итност како ваша
🔹 Тукаѓа криза не мора да стане ваша.
🔹 Сопраете, вдишете, проценете колку навистина е итно.

Кажете што ќе направите – и направете го
🔹 Не дозволувајте „Извини за доцнењето!“ да стане ваша честа реплика.
🔹 Довербата се гради преку доследност.

Признајте што не знаете
🔹 Никој не очекува да сте експерт за сè.
🔹 Кажете: „Тоа не е моја област. Кого можеме да прашаме?“

Помогнете другите да блеснат повеќе од вас
🔹 Не го монополизирајте вниманието и идеите.

Прифатете критика со достоинство
🔹 Првата реакција не мора да биде одбрана.
🔹 Наместо тоа: „Ова е корисно. Кажи ми повеќе.“

Направете луѓето да се чувствуваат прифатено
🔹 Не бидете топли само со луѓе што имаат титули.
🔹 Љубезноста кон сите е основа на добар бизнис и силна репутација.

Кредибилноста не се гради преку спектакуларни гестови, туку преку мали, конзистентни избори што ги правите секој ден. Бидете личност која држи до збор, покажува почит, и ја остава другата страна да се чувствува слушната и ценета – без преголем напор, но со многу интегритет.

Тагови: работни навики кредибилност

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »