Во 2014 година, Snapchat се стекна со Scan, компанија основана од Гарет Ги и двајца негови пријатели, за 54 милиони долари. Токму технологијата на Scan е во основата на функцијата на Snapchat, која им овозможува на корисниците да скенираат и да се откриваат еден со друг преку камерата на смартфонот.

Ги практично започнува да работи за Snapchat. Но, не за долго. "По неколку месеци решив да го вратам мојот живот во свои раце", рече тој, цитиран од Бизнис Инсајдер. Тогаш 28-годишникот, си дава сметка дека даночниот живот не е за него, но за разлика од многумина други, кои исто така го спознале овој факт, Ги не се поколебава да го направи најтешкиот чекор.
Кој е следниот потег? Да патува со неговата сопруга Џесика и нивните две мали деца.
Интересно е дека семејството Ги не ги користи парите од зделката со Snapchat, а наместо тоа одлучуваат да продадат целиот свој имот во вредност од 45 000 долари, и одлучуваат дека ќе патуваат со овие пари во текот на шест месеци или за колку време тие пари ќе им стигнат.
Во наредните месеци, тие патуваат низ целиот свет и ги документираат своите авантури на блогот за семејство на социјалните мрежи. Пет месеци подоцна откриле дека остануваат со само 5.000 долари. И додека тие направиле пресметки како да заштедат што е можно повеќе, нивната активност на социјалните медиуми почнала да им се заблагодарува.
Хотели, авиокомпании и други брендови почнаа да работат со нас, вели Ги. Најпрвин ни понудија бесплатен престој или лет за да се обрне внимание на социјалните мрежи преку семејни приказни.
Меѓутоа, постепено, заедницата околу семејството на социјалните медиуми се зголеми толку многу што исто така почнале да генерираат приходи за семејството. Блогот и спонзорствата се покажаа доволно профитабилни за четиричленото семејство да можат безбедно да го финансираат нивниот нов начин на живот.
Повеќе од една година по почетокот на нивниот живот - патување, Герет вели дека тој не ги чепнал своите пари од Snapchat уште.
Денес, околу две и пол години по лансирањето на The Bucket List Family, брендот има 940.000 следбеници во Instagram и 157.000 на YouTube. Герет и Џесика поминуваат 20 часа неделно во одржување на нивните профили на социјални платформи и бараат нови партнерства со други брендови. Живеат како што сонувале.