Промовирани огласи »

10 причини зошто вашиот шеф мисли дека не се трудите доволно

Ти даваат повеќе критики отколку пофалби? Ова е причината!

Дури и кога мислите дека вложувате максимален напор, вашиот шеф може да има сосема поинаква слика за вашиот ангажман. Перцепцијата на трудот не секогаш зависи само од резултатите – туку и од однесувањето, комуникацијата и ставот што го покажувате секојдневно.

Еве кои се најчестите причини зошто вашиот шеф може да мисли дека не се трудите доволно:

  • Недоволна комуникација - ако ретко известувате за вашата работа, може да изгледа како ништо да не се случува.
  • Недостиг на иницијатива - чекањето на инструкции наместо предлагање решенија може да остави впечаток дека не сте доволно посветени.
  • Пропуштени рокови - дури и ако причините се оправдани, шефот го гледа како знак на недисциплина.
  • Минимален ангажман - извршување само на „минимумот“ што е побаран може да изгледа како недоволен труд.
  • Слаба енергија и ентузијазам - однесувањето и ставот често се толкуваат како одраз на вложениот труд.
  • Недостаток на тимска работа - ако не соработувате со колегите, може да изгледа како да се дистанцирате од целиот процес.
  • Неизразени резултати - трудот што не е видлив или мерлив лесно се потценува.
  • Отсуство од состаноци или активни дискусии - молчењето може да се протолкува како незаинтересираност.
  • Чести грешки - дури и со многу вложен труд, повторливите грешки го оставаат впечаток дека не сте доволно внимателни.
  • Недостаток на личен развој - ако не учите нови вештини или не покажувате напредок, може да изгледа како стагнација.

Што можете да направите?

  • Бидете проактивни и комуницирајте редовно.
  • Покажете интерес за нови задачи.
  • Докажете ги вашите резултати со конкретни податоци.
  • Работете на личниот развој за да оставите впечаток на континуиран раст.

На крајот, запомнете: понекогаш не е доволно да работите напорно – важно е и како вашиот труд се перцепира.

Прочитајте и за: Ако компанијата не ве цени барајте нова шанса - понекогаш најдоброто решение е промена

Тагови: HR совети за работа

Промовирани огласи »

Ќе влезе ли трет мобилен оператор во земјава?

Во Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) денеска треба да бидат отворени понудите од тендерот за доделување фреквенции за трет мобилен оператор.

Во Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) денеска треба да бидат отворени понудите од тендерот за доделување фреквенции за трет мобилен оператор. Предвиденото јавно наддавање ќе се изврши доколку за исто одобрение за користење радиофреквенции се квалификуваат најмалку двајца понудувачи.

Доколку се заокружи постапката со која што покрај „Македонски Телеком“ и „А1 Македонија“ во државава ќе добиеме нов мрежен оператор, според оценката на експертите од телекомуникациската област, тој ќе цели да преземе дел од пазарот од постоечите мобилни оператори и да навлезе со сервиси кои се помалку достапни на пазарот. Ќе биде клучно да обезбеди одличен баланс меѓу трошоците за изградба на инфраструктура, квалитетот на сервисите и цените. Влезот на новиот оператор е во услови кога од услугите на телекомуикацискиот пазар најниско задоволство има од цените на мобилната телефонија со 55,9 проценти.

Заклучно со првиот квартал од годинава во државава се регистрирани 1.941.996 активни претплатници во мобилната телефонија, во кои удел од 47,69 проценти има А1 Македонија, 46,66 проценти Македонски Телеком, 3,38 проценти на М-ТЕЛ, виртуелниот мобилен оператор што влезе на пазарот во октомври 2022 година, 1,34 проценти на Телекабел, 0,38 проценти Мтелмобајл, 0,10 проценти Греен мобиле.

Новиот оператор треба да обезбеди одличен баланс меѓу трошоците за инфраструктура, квалитетот на сервисите и цените

Влезот на нов мобилен оператор, со сопствена инфраструктура, доколку се реализира ќе биде одлична работа за сите во Македонија, бидејќи може само да ја прошири понудата на телекомуникациски мобилни услуги, да ја зголеми конкуренцијата и дополнително да го раздвижи и да го подобри телекомуникацискиот односно дигиталниот пазар кај нас, изјави за МИА професорор Тони Јаневски, од Институт за телекомуникации на Факултет за електротехника и информациски технологии (ФЕИТ) при Универзитет „Св. Кирил и Методиј“ (УКИМ).

Според Јаневски, треба да се почека да се види како ќе одвива најавата за влез на нов мобилен оператор, како трет во Македонија, што, потенцира, секако ќе зависи и од стратегијата на АЕК како регулаторно тело, бидејќи новиот оператор ќе треба да добие различни фреквенциски опсези, пред се за 5Г, како за покривање во руралните подрачја, така и за капацитет во урбаните подрачја за работа како мобилен оператор со своја инфраструктура.

Секако генерално пазарот на мобилна телефонија (генерално мобилни услуги, односо сервиси), сега е заситен во секоја земја. Тоа значи дека сите кои сакаат да имаат пристап до мобилни услуги веќе имаат, така што секој нов мобилен оператор ќе цели да преземе дел од пазарот од постоечите мобилни оператори и/или да навлезе на пазарот со сервиси кои се помалку достапни на пазарот, па за евентуалниот нов мобилен оператор клучно ќе биде да обезбеди одличен баланс меѓу трошоците за изградба на инфраструктура, која секако ќе трае со години, а потоа квалитетот на сервисите кои ќе ги понуди (покреност со мобилната мрежа, надежност на мрежата, битски брзини на различни локации во мрежата и нивна одржливост, доценење од крај до крај, итн) и цената на сервисите за даден квалитет на сервисот, за граѓаните и за бизнисите, вели Јаневски.

АЕК, со тендерската постапка што ја објави на 18. минатиот месец, треба да додели одoбренија за три фреквенции, А1 за радиофреквенциски опсег 703-713/758-768 MHz (2×10 MHz) на целата територија, Б1 за радиофреквенциски опсег 1775-1785/1870-1880 MHz (2×10 MHz) и C1 за радиофреквенциски опсег 3.5-3.6 GHz (1×100 MHz). Најнискиот почетен износ на пазарната вредност на радиофреквенциите како еднократен надомест за добивање одобрение за користење на радиофреквенции за одобрението А1 изнесува 4.200.000 евра, за В1 1.500.000 евра, а за С1 2.320.000 евра.

Kритериум за избор на најповолен понудувач за доделување на одобренијата е висината на еднократниот надомест.

Одлуката за избор на понудувачи кои ќе учествуваат во постапката на јавно наддавање треба да се донесе во рок од 10 дена од отворањето на понудите. Во неа ќе се утврди местото и времето на одржување на јавното наддавање што нема да биде пократко од 14 дена и подолго од 30 дена од нејзиното носење.

Понудувачот кој ќе се квалификува за јавното наддавање треба да уплати депозит во висина од 10 проценти од почетниот износ на пазарната вредност на радиофреквенциите на сметка на АЕК, најдоцна до денот определен за јавно наддавање. Најповолниот понудувач по спроведеното јавно надавање, разликата помеѓу понудената цена на еднократниот надомест за добивање на одобрението за користење на радиофреквенции и уплатениот депозит треба да ја плати на сметка на Буџетот на Република Северна Македонија во денарска противвредност по среден курс на Народна Банка во рок од 10 дена од денот на приемот на одлуката за избор на најповолен понудувач. Учесниците на наддавањето, домашно и странско физичко или правно лице, меѓу останатото, не треба да поседуваат јавна радио комуникациска мрежа на територијата на Република Македонија. Треба да дадат писмена изјава дека ќе започне да ги користи радиофреквенциите определени во одобренијата до крајот на 2026 година. Одобренијата A1 и С1 се издаваат за период од 12 години, а одобрението В1 за осум години.

АЕК на 22 април годинава објави намера за спроведување постапка на јавен тендер со јавно наддавање за нов мрежен оператор во државава, а на барање на „Оне Македонија телекомуникации“, фирмата што унгарската телеком-компанија „Фор-ај-џи“ ја регистрираше во државава по објавата за влез на македонскиот телекомуникациски пазар. По завршувањето на јавната расправа до АЕК пристигнаa Писмa за искажување интерес од три заинтересирани страни: ОНЕ Македонија Телекомуникации ДООЕЛ Скопје, Битстрим Мобиле ДООЕЛ Скопје и од е& ппф Телеком Груп Б. В.

Во државава има 681.997 резиденцијални при-пеид 1.010.947 пост-пеид претплатници, како и 249.052 деловни пост пеид. Во приходите од обезбедување мобилни комуникациски услуги (малопродажно ниво) во првите три месеци од годинава Македонски Телеком има удел од 49,77, А1 Македонија од 47,71 процент, МТЕЛ, 1,34 проценти,Телекабел, 0,81 процент, Мтелмобајл, 0,25 проценти, Греен Мобиле, 0,12 проценти.

Според Испитувањето на јавното мислење од аспект на заштита на корисниците на електронски комуникациски услуги на Агенцијата за електронски комуникации, објавено на почетокот на минатиот месец, најниско задоволство има од цените на услугата мобилна телефонија со 55,9 проценти. Анкетата покажала дека 68,9 проценти од испитаниците имаат двегодишен договор со некој од операторите, а 23,5 проценти немаат потпишано договор со временска рамка. Мнозинството од корисниците што склучуваат договор доплатиле за телефонски апарат (61 процент) или добиле телефонски апарат бесплатно (24,8 проценти). Најголем дел од испитаниците или 90 проценти користат интернет преку мобилниот телефон. Во врска со оваа услуга најголем степен на задоволство кај испитаниците има во однос на достапноста и брзината на мобилниот интернет (92 проценти), додека понизок во однос на цената на услугата (78 проценти).

Претплатниците во мобилната телефонија во државава, во четвртиот квартал лани, просечно иницирале 107,96 повици месечно, а зборувале 235,9 минути. 

Тагови: Македонија мобилен оператор АЕК

Промовирани огласи »

Какво време нè очекува денес?

Нестабилно време во Македонија: Локален дожд, грмежи и невреме

Времето ќе биде променливо облачно, со засилен ветер и нестабилни услови проследени со локални врнежи од дожд и грмежи. Очекувајте силен западен ветер, кој на моменти може да достигне брзина над 70 км/ч и да предизвика невреме.

Во Скопје, наутро се очекува повремен дожд со ретки грмежи, додека попладне ќе има периоди на сонце и променлива облачност. Ќе дува засилен југозападен ветер.

Временска прогноза за Скопје. За другите градови кликни ТУКА.

23.08.2025 Сабота   20° / 28° 06:52   20:24
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h










23°
24°
26°
27°
27°
28°
28°
27°
26°
25°
24°
22°
21°
20°

2

3

3

3

3

3

3

4

4

3

4

3

2

2
24.08.2025 Недела   14° / 30° 06:53   20:22
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h
19°
18°
17°
16°
15°
14°
14°
16°
19°
22°
24°
25°
27°
28°
30°
30°
29°
28°
26°
25°
23°
22°
20°
19°

2

2

2

3

2

2

2

2

2

2

2

2

3

3

3

4

4

5

5

3

3

3

3

3
25.08.2025 Понеделник   15° / 29° 06:54   20:21
0h1h2h3h4h5h6h7h8h9h10h11h12h13h14h15h16h17h18h19h20h21h22h23h
18°
17°
17°
16°
16°
15°
15°
16°
18°
21°
23°
25°
26°
27°
28°
29°
29°
29°
28°
27°
25°
24°
22°
20°

3

3

3

2

2

3

3

3

2

2

2

3

3

2

2

2

3

3

3

2

3

3

2

3

Промовирани огласи »

Од првиот неуспешен обид до бренд со душа – Катче

Нејзините рачно изработени гипс декорации внесуваат топлина и уникатност во секој дом.

Која е Силвана Аврамовска Софронијоска и со што се занимава по професија?

Силвана е љубопитен и креативен дух што сака да создава мали и топли моменти на радост. Катче почна како мое мало засолниште, место каде со гипс, бои и идеи ја преточувам љубовта кон домот во уникатни парчиња. По природа сум перфекционист кога станува збор за детали, но и голем сонувач кој верува дека секое мало катче во домот може да раскаже приказна. Јас сум жена која долго време го бараше мирот, и на крајот го создаде сама. За мене, ова не е само бизнис, тоа е мој личен отпечаток во туѓите домови.

По професија сум правник што е тотална спротивност од мојот мал бизнис.

Како ти изгледаше првиот обид со работа во гипс – и што те мотивираше да не се откажеш?

Првиот обид со гипс беше една мешавина од возбуда и хаос. Стоев во кујната, со маса прекриена со прашина, садови со вода и гипс, и чувство дека влегувам во непознато. Кога ја истурив првата смеса во калапите, беше нерамно, со меурчиња и несовршени рабови. Бојата не влезе како што очекував, а целата просторија изгледаше како да поминал мал ураган од прашина. Но во таа “несовршеност” имаше нешто топло, момент на целосно присуство и мир. Гледав како материјалот се стврднува и сфатив дека процесот, иако е бавен и непредвидлив, ми носи радост. Тој ден без да знам, го најдов почетокот на Катче, моето мало место каде креативноста и тишината се среќаваат. Ме мотивираше љубовта кон процесот. Дури и кога нешто ќе се скршеше или ќе испаднеше поинаку, во тие моменти гледав можност, не неуспех. Катче ми стана место каде секој обид е дел од приказната, и токму тоа ме тера да продолжам.

Како од лично хоби премина во креирање на мал бизнис и кои беа првите реакции од твоите пријатели?

Сè почна сосема едноставно, без намера да стане нешто повеќе. Правев мали фигури и ги оставав таму каде што ќе ми текне, на работната маса, на клуб масичката, само за да ми го разубават денот. Еднаш ми дојде другарка, ги виде и со насмевка ми рече:”Ова ти го правеше? Леле преслатко е! Може ли да си земам едно?” Во тој момент не мислев на бизнис, немав никаков план, само срце и гипс. А потоа луѓето сами почнаа да прашуваат и да бараат. Некои бараа свеќник за слава или романтична вечер, друг вазна за суво цвеќе. Секој пронајде нешто свое во нив, а јас пак, си го најдов мојот мир додека ги создавав.

Што те инспирира при изборот на форми и модели – дали повеќе твоите идеи или желбите на клиентите?

Инспирацијата најчесто ми доаѓа од секојдневието, форми што ги гледам во природата, предмети што носат спомен, детали од патувања. Секогаш сакам моите парчиња да имаат мој ракопис, но и да ја одразуваат личноста на оној што ќе ги има дома. Затоа ги слушам и желбите на клиентите, понекогаш тие ми носат идеи на кои ни сама не би помислила. Најубаво е кога ќе се спојат мојата замисла и нивната приказна, тогаш настанува парче што е и мое и нивно, со душа и значење.

Какви се најчестите барања од клиентите – кои се производите што најмногу ги сакаат?

Клиентите најчесто бараат нешто што ќе им го разубави домот, но и ќе биде уникатно, парче кое нема да го видат кај секого. Најмногу сакат држачи за свеќи, вазни и декор за маса, бидејќи се мали практични и веднаш внесуваат топлина во просторот. Често бараат и персонализирани парчиња, со боја, форма или дизајн што ќе одговара на нивниот стил. Токму тие барања ми се омилени, бидејќи секое такво парче носи лична приказна.

Што значи „Катче“ за тебе – бизнис или нешто подлабоко и лично?

Катче за мене не е само бизнис, туку едно многу лично патување. Тоа е моето место на мир и креативност, каде што секое парченце гипс добива душа и приказна. Катче е продолжение на мојата желба да создадам нешто што ќе допре до срцето на луѓето, нешто што ќе внесе убавина и мир во домот. Во тоа се вложени и мојата љубов, и мојата посветеност, и мојата верба дека креативноста може да го направи светот малку поубав. Затоа Катче не е само работа, туку е дел од мојата душа и мојот пат.

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »