Промовирани огласи »

Најди работа во Битола!

Најнови огласи за работа во Битола!

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции во Битола на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Во последниот период, се забележува раст на огласи во различни индустрии, што е показател за економскиот развој на градот и зголемената потреба за квалификуван кадар. Овие огласи ги опфаќаат сите сектори – од производство, услуги и администрација, па сè до технологија, здравство и образование.

Во продолжение дел од огласите:

Графички Дизајнер
Оператор/ки - Битола
Оператор за уплатно место во Битола
Service engineer/technician
Product Auditor

Достапноста на различни работни позиции на нашиот веб сервис нуди голем спектар на можности за лицата со различни квалификации и професионално искуство. Овие огласи не само што го поттикнуваат индивидуалниот кариерен развој, туку придонесуваат и за подобрување на локалната економија и подигање на стандардот на живот во Битола.

Доколку сте спремни за нов работен предизвик, сите останати работни позиции за во Битола можете да ги најдете ТУКА.

Промовирани огласи »

Колку денови годишен одмор ви следуваат?

Дали знаете колку минимум денови годишен одмор ви следуваат?

Секој работник има уставно и законско загарантирано право на одмор, но дали знаете колку минимум денови годишен одмор ви следуваат?

Работникот има право на платен годишен одмор од најмалку 20 работни дена“, стои во членот 137 од Законот за работни односи, со потенцирање дека со колективен или договор за вработување може да се продолжи до 26 работни дена.

Законот, исто така, предвидува и дека празниците, саботите, неделите и слободните денови, отсуства поради боледување, како и други случаи на оправдано отсуство од работа, не се пресметуваат во деновите на годишниот одмор.

Работникот кој за првпат заснова работен однос, се стекнува со правото на цел годишен одмор, кога ќе оствари непрекината работа од најмалку шест месеци, без оглед на тоа дали работникот работи полно работно време или пократко работно време од полното“, стои во член 139 од Законот за работни односи.

Инаку, законодавецот утврди дека работникот има право на користење на пропорционален дел на годишниот одмор во вкупен износ од по два дена за секој месец работа: ако во календарската година во која случил работен однос не се стекнал со правото на целосен годишен одмор и му престанал работниот одмор пред изминување на рокот, по истекнувањето на кој би добил право на целосен годишен одмор.

Годишниот одмор по правило може да се користи во текот на календарската година. Може да се користи и во два дела, со тоа што првиот дел мора да трае најмалку 12 работни денови.

Работодавачот е должен на работникот да му обезбеди искористување на 12 работни денови годишен одмор до крајот на тековната календарска година, а остатокот до 30-ти јули следната година.

Годишниот одмор којшто не бил искористен во тековната календарска година заради отсутност поради боледување или повреда, породилен одмор или одмор за нега и чување на дете, работникот има право да го користи до 30 јуни идната календарска година.

Годишниот одмор се користи земајќи ги предвид потребите на работниот процес, како и можностите за одмор и рекреација на работникот водејќи сметка за неговите семејни обврски. Работникот има право еден ден од годишниот одмор да го искористи на ден којшто сам ќе го определи, ако тоа посериозно не го загрозува работниот процес, за што мора да го извести работодавачот најдоцна три дена пред користењето“, стои во членот 144 од Законот за работни односи.

Тагови: годишен одмор работнички права

Промовирани огласи »

Што работи папата? Кои се неговите обврски на работното место

Запознајте се со шестте клучни улоги и обврски на папата, духовниот лидер на над 1,4 милијарди католици и челник на најмалата држава во светот.

Кардиналите ќе се состанат на конклаве по смртта на папата Фрањо за да изберат негов наследник. Но, се прашуваме, кои се навистина должностите и овластувањата на поглаварот на Католичката Црква?

Терминот папа потекнува од грчкиот збор „папас“ што значи „татко, патријарх“. Затоа е наречен и „Светиот Отец“ од страна на верниците.

Како духовен водач, папата е потомок на свети Петар на кој Христос му ја довери мисијата за управување со Црквата. Тој е духовен водач на повеќе од 1,4 милијарди католици низ светот, со задача да ја заштити и поучува христијанската вера, да ги толкува Евангелијата и да осигури единство на Црквата.

Тој е и лидер на Градот-држава Ватикан, најмалата држава на светот која е независна и окружена со Рим. Во ова својство, папата има абсолютна власт – извршна, законодавна и правосудна.

Папата ја дефинира доктрината и учењето на католицизмот преку документи како енциклики и апостолски поттикнувања. Во дванаесет години на својот понтификат, Фрањо е познат по реформите како благословување на истополови бракови и сузбивање на сексуалното насилство во Црквата.

Папата има крајниот збор во именувањето на бискупи и кардинали. Со тоа тој управува со духовната структура на Црквата. Освен тоа, он патува низ светот, одговара на поканите на државни раководители, и активно учествува во животот на локалната Црква во Рим.

Тагови: Ватикан Папа

Промовирани огласи »

7 Придобивки од социјалните медиуми за вашиот бизнис

Од нула до бренд – еве како социјалните медиуми можат да ве издигнат!

Во денешно време, присуството на социјалните медиуми не е само „убаво да се има“ – туку неопходност. Без разлика дали сте мал локален бизнис или голема компанија, социјалните мрежи се моќна алатка за раст и поврзување со вашата публика.

Еве 7 начини на кои социјалните медиуми можат да ви помогнат:

1. Зголемена видливост и препознатливост

Со редовно објавување и интеракција, вашиот бренд станува попознат и останува во свеста на публиката.

2. Подобра комуникација со клиентите

Социјалните мрежи овозможуваат директен контакт – брзи одговори, анкетирање, слушање на мислења и градба на доверба.

3. Промоција со ниски трошоци

За разлика од традиционалното рекламирање, на социјалните медиуми можете да промовирате со мал буџет – или дури и бесплатно!

4. Целно таргетирање на публика

Платените реклами овозможуваат прецизно таргетирање според локација, интереси, професија и друго – за поголема ефикасност.

5. Градење на заедница околу брендот

Преку споделување вредни содржини, инспирација и автентична комуникација, создавате лојални следбеници.

6. Следење на конкуренцијата и трендовите

Социјалните медиуми се одлично место за инспирација – можете да следите што прави конкуренцијата и да ги фатите новите трендови пред другите.

7. Мерливи резултати и аналитика

Секој пост, приказна или кампања може да се мери – импресии, кликови, интеракции. Со тоа учите што функционира најдобро за вашиот бренд.

Совет: Бидете конзистентни, останете автентични и не плашете се да експериментирате. Социјалните медиуми се место за креативност, но и за резултати!

Прочитајте и за: 5 особини што укажуваат дека сте „незаменливи“ на работното место

Тагови: бизнис идеи социјални мрежи

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »