Нема сомнение дека барањето работа за време на пандемијата е исклучително предизвикувачко, но, исто така не е лесно да се бара работа ниту кога економијата расте.
Кога луѓето решаваат дека сакаат да пронајдат друга работа, тие често одлучуваат да започнат со истражување на можностите. Како што преминуваат од пасивни трагачи по работа во активни баратели на работа, конкуренцијата за одредената позиција расте затоа што тогаш има апликации од лица кои се невработени, и лица кои сакаат да го променат моменталното работно место.
.jpg)
Вистината е дека издвојувањето од вашата конкуренција е од суштинско значење за добивање на работата за која аплицирате. Еден од најефикасните начини да го направите тоа е да се покажете како лидер, авторитет во одредената индустрија.
Иако не е можно да станете таков лидер преку ноќ, вие можете да започнете да работите кон тоа уште од денес , преку давање вредни информации на вашите колеги и заедницата.
Споделете ги новостите од индустријата
Сите оние кои аплицираат за некоја повисока работна позиција треба да бидат секогаш информарани за трендовите во индустријата. Ако сте извршен директор или ги стремите кон тие улоги, веројатно ќе бидете во тек со технологијата што се појавува, економските смени, прогнозите на пазарот и многу повеќе. Започнете да споделувате неколку од овие значајни читања како објави на LinkedIn најмалку двапати неделно.
Споделете го она што го знаете
Пишувањето блогови или објави е вешт начин да го покажете своето знаење. Многу продажни места, вклучувајќи ги LinkedIn, Medium и Thrive Global, ви дозволуваат да објавувате дела што ги пишувате. Потоа можете да ги истакнете овие статии во делот „featured“ на вашиот профил на LinkedIn и да ги споделите како објави на LinkedIn.
Да се биде активен во вашата индустрија е уште еден начин да го споделите она што го знаете. Многу национални здруженија на индустрии имаат веб-страници, публикации и настани. Може да поднесувате статии за објавување и да се поставите себеси како говорник за локален настан или годишна конференција.
Споделете ги вашите согледувања
Друг начин да го подигнете вашиот профил на LinkedIn е преку интеракција со другите членови. Следете ги целните работодавци, работодавци кои работат за нив и лидери во вашата индустрија. Читањето и коментирањето на нивните објави ви овозможува да ја покажете својата експертиза. Овие размени, исто така, можат да ги постават темелите за идните односи.
Овие активности - споделување на новости од индустријата, споделување знаење и споделување анализи на LinkedIn - ќе помогнат да се изгради вашата репутација како експерт во вашата област. Тоа ќе ви послужи добро на кој било пазар на труд.
LinkedIn е од голема важност за секој кој бара и нуди работа. Според истражувањето на Jobvite во 2020 година, 72% од вработувачите го користат LinkedIn за да најдат кандидати.
Исто така LinkedIn е обично првата станица за работодавците импресионирани од вашата биографија. Активните, ангажирани профили на членови се попривлечни од застојаните профили без активност со месеци.
Во овие бурни времиња, разликувањето од другите кандидати е побитно од било кога. Да се биде признат како авторитетен лидер во вашата индустрија - лидер на размислување и анализа - може да ви даде конкурентска предност што ќе ви овозможи да напредувате во својата кариера.