Раскажувањето на приказни, ситуации е важен дел од тоа да се биде човек и ова е начинот на кои сме ние сите поврзани многу години наназад. Не треба да е изненадување дека брендовите го користат раскажувањето на приказни за поврзување со своите клиенти и проторшувачи. Дури 92% од потрошувачите изјавиле дека би сакале рекламите на брендовите да се чувстуваат повеќе како приказни.

Ако сакате потрошувачот да го купи вашиот бренд, потребно е да му покажете кои сте навистина. Преку раскажувањето на приказни, лидерите може да ја покажат својата страст кон работата, она што ги прави поразлични и да креираат емпатична врска со потрошувачите која на крајот, ќе доведе до поголеми цифри на продажба.
Автентични и емоционални
Раскажувањето на приказна со која може да се поврзат вашите клиенти е предизвик. Луѓето ги сакаат приказните, но не пред искреноста. 91% од потрошувачите ја вреднуваат автентичноста и ја вклучуваат при одлуката за купување од даден бренд. Ако целите кон стекнување доверба кај вашите потрошувачи, осигурајте се дека тоа што го комуницирате е точно. Дополнително, прочитајте уште неколку совети за раскажување на приказна која ќе допре до потрошувачите:
- Гледајте ги вашите потрошувачи како херои
Поставете ги вашите потрошувачи и проблемот кој треба да се реши како центар на вашата наратива. Колку подобро ги разбирате вашите клиенти како и светот во кој живеат, така подобро ќе ги согледате предизвиците и мотивацијата кој водат до тоа вашиот продукт да е совршеното решение за нив. Преку идентификување на предизвиците, вие веднаш ќе се насочите кон тоа зошто вашиот продукт го решава проблемот, како и за мотивацијата која им помага да го надвладеат проблемот.
Ова може да го направите преку креирање детални персони, не само бледо именување на Персона 2 и Персона 2. Инвестирајте од своето време во истражувања за тоа како навистина изгледа таа Персона за да можете подобро да се посветите на нудење квалитетно решение.
- Потпирајте се на вашиот бренд и на неговата содржина
Влијателниот маркетинг се повеќе се вреднува како следната голема точка за брендовите и допир до поторшувачите и додека овие влијателни луѓе го имаат бенефитот на голем број следбеници, тие може да се доста скапи.

Наместо да се стресирате за пари кои можеби ги немате, охрабрете ги секојдневните корисници да го подигнат нивото за свест за вашиот бренд преку натпревари, хаштази и подароци. Ќе бидете изненадени од тоа колку многу други корисници ќе се потрпрат на искуствата и мислењата на нивните најблиски.
- Раширете ја вашата содржина на блогови и социјални медиуми
Наместо да креирате премногу содржина, фокусирајте се на тоа што конкретно ги привлекува вашите потрошувачи. Повеќе од третина од потрошувачите им веруваат повеќе на компаниите кои нудат содржина насочена кон потрошувачите. Централизирајте ја вашата содржина и на подобрете ги односите со потрошувачите, начинот на мерење и сигурност дека вашата содржина му/и зборува на вашиот потрошувач.