Многумина професионални продавачи или се обидуваат да учат премногу техники на комплетирање на продажба или никогаш не учат ниту една. Оние кои учат премногу се често збунети околу одлучувањето која техника да ја употребат и вообичаено ја користат погрешната.
Постојат повеќе начини за да „затворите“ продажба и секоја од техниките има своја вредност, место и време кога да се употреби за да биде најефективна. Но, за збунетите професионални продавачи или оние кои се нови во продажба, познавањето на една техника на затворање, може да биде она што ви е доволно.
Единствената грешка која многу професионални продавачи ја прават е прераното откажување. Просечната продажба може да се одвива од 3 до 5 обиди за затворање пред конечниот договор да се донеси. Повеќето од луѓето вработени во продажба се откажуваат по првиот или во најдобар случај, по вториот обид за затворање на продажбата.
Да се слушне „не“ еднаш се чини дека е сосема доволно за многумина во продажба. Но, многу е веројатно дека ќе треба да го слушнете застрашувачкото „не“ неколку пати пред да слушнете „да“. И ако запрете по првото „не“, нема да ја остварете продажбата.
Потребни се одредени вештини за да го продолжите циклусот на продажба откако ќе слушнете „не“, но од суштинска важност е да продолжете да целите напред. Трикот е во тоа да ги елиминирате аргументите на вашиот клиент со поставување повеќе прашања и нудење на релевантни одговори кои ќе додадат вредност на вашиот продукт или услуга.

- Најдобрата техника на комплетирање продажба
Прифаќање на фактот дека неколку пати треба да бидете одбиени за да можете да остварите успешна продажба е клучно за да може да преминете на техниката која ќе ви донесе поголем успех во продажбата.
Едноставно, прашајте за продажбата. Најдобарата техника на затворање на продажба е едноставно, да прашате за истата. Многумина во продажба прават се поврзано со продажбата, но никогаш не прашуваат за фактичката продажба. Одговараат на прашањата од нивните клиенти, ја покажуваат вредноста на нивните продукти или услуги, ги следат и остваруваат барањата на клиентите и на крајот, никогаш не прашуваат за одлуката.
Зошто е тоа така?
Вообичаено, продавачите не прашуваат за одлуката затоа што се плашат од одговорот, од слушањето на одговорот „не“. Кога ќе разберете дека е потребно да слушнете неколку одбивања пред да добиете позитивен одговор, тогаш стравот од прашањето за продажбата се намалува. Ако сте доволно самоуверени дека вашиот продукт или услуга ќе ги реши предизвиците со кои се соочува вашиот можен клиент, тогаш поставувањето на прашањето за затворање на продажбата е ваше право да го остварите.
Во продолжение, може да прочитате неколку примери за тоа како да го поставите ова прашање, кои може да ги искористите за да смислите некое ваше, но важно е да ја запомнете целта - затворање на продажбата:
1. Дали може да продолжиме напред со овој договор?
2. Дали има нешто што ве спречува денес да се согласите на овој договор?
3. Дали може да ја слушнам вашата одлука?
4. Дали сте подготвени да продолжиме понатаму со договорот?
5. Дали направив доволно за да го заслужам вашиот одговор?
