Во денешниот динамичен работен ден, лесно е да заборавите на мали но важни задачи. Пречекорени рокови, пропуштени состаноци или заборавени детали можат значително да ја намалат вашата продуктивност и да создадат стрес. Добрата вест? Можете да ја тренирате и подобрите вашата меморија со неколку едноставни техники.
1. Методот на „работни блокови“ (Time Blocking)
Наместо да се обидувате да се сетите што сè треба да завршите во текот на денот, планирајте го времето однапред. Поделете го денот во блокови и секој блок нека биде посветен на конкретна задача. Ова не само што ви помага да не заборавите, туку и го подобрува фокусот и елиминира мултитаскингот, кој често ја намалува ефективноста.
2. Правило на 2 минути – направи го сега!
Ако нешто може да се заврши за 2 минути – направете го веднаш. Малите задачи се најчесто тие што ги забораваме. Со ова правило, ќе ги елиминирате „ситните“ задоцнувања и ќе ослободите простор во умот за поголеми и поважни проекти.
3. Техника на визуелизација и асоцијации
Нашиот мозок подобро памети слики отколку зборови. Кога треба да запомните нова задача, обидете се да ја поврзете со визуелна слика или со нешто што ве асоцира. На пример, ако треба да пратите важен мејл до колега по состанокот, замислете како по состанокот „си праќате порака на себе“. Оваа техника ја зајакнува меморијата преку креативно размислување.
Заборавањето задачи не е знак на неспособност, туку сигнал дека ви треба подобар систем. Со овие три едноставни, но ефективни техники, ќе ја намалите менталната преголеменост и ќе станете поорганизирани, попродуктивни и... помалку заборавни.
И запомнете – добрата меморија не се случува случајно, туку се гради свесно!
Прочитајте и за: Burnout: Препознавање и превенција кај вработените
Тагови: HR совети за работа