Промовирани огласи »

Transcom ден во Скопје: Работилници, ваучери за патувања и нови кариерни можности!

Transcom ги поканува сите кои зборуваат германски, француски и италијански јазик да се придружат на Денот на Јазиците!

Transcom ги поканува сите кои зборуваат германски, француски и италијански јазик да ни се придружат на нашиот Ден на Јазиците и да истражат кариерни можности во меѓународно опкружување.

Настанот ќе се одржи во канцелариите на Transcom во Скопје, ул. Никола Кљусев бр. 6, во вторник, 25 февруари. Програмата е поделена во две сесии:

  • Германски јазик: 12:00 – 14:00
  • Италијански и француски јазик: 15:00 – 17:00

За време на првиот дел од настанот, учесниците ќе присуствуваат на работилници предводени од вработени во Transcom, каде што ќе се запознаат со клучните аспекти на индустријата за корисничка поддршка (CSR).

По работилниците, посетителите ќе имаат можност да учествуваат во квиз и да освојат патен ваучер, обезбеден во соработка со туристичката агенција Voyager.

На крајот на настанот, учесниците ќе можат да го истражат нашето работно опкружување, канцеларискиот простор, да дознаат повеќе за отворените работни позиции и да откријат кариерни можности во компанијата.

Не ја пропуштајте шансата да научите нешто ново, да освоите патен ваучер и да истражите возбудливи кариерни можности! Придружете ни се и откријте сè што нуди Transcom!

Transcom invites all German, French, and Italian speakers to join our Language Day and explore career opportunities in an international environment.

The event will take place at Transcom’s offices in Skopje, Nikola Kljusev Street No. 6, on Tuesday, February 25th. The program is divided into two sessions:

  • German speakers: 12:00 PM – 2:00 PM
  • Italian and French speakers: 3:00 PM – 5:00 PM

During the first part of the event, participants will attend workshops led by Transcom employees, covering key insights about the CSR industry. Following the workshops, attendees will have the chance to take part in a quiz and win a travel gift voucher, provided in collaboration with the Voyager travel agency.

At the end of the event, participants will have the opportunity to explore our work environment, office space, learn more about open positions, and discover career possibilities within the company.

Don't miss this chance to learn something new, win a travel voucher, and explore exciting career opportunities! Join us and discover everything Transcom has to offer!

Тагови: работилница Transcom Macedonia

Промовирани огласи »

Горчливиот вкус на скапото кафе во Македонија

Цените на кафето во Македонија значително пораснаа, одразувајќи глобален тренд предизвикан од сушата во Бразил.

„Кафеманите“ или поточно страствените љубители на кафето реагираат за високите цени на кафето во последните месеци. Се чини, дека посебно гласни се поплаките за цените на турското мелено кафе и лименките нескафе низ македонските маркети. На социјалните мрежи веќе се вжештуваат реакциите дека обичното турско кафе е речиси двојно поскапено во изминатите година-две.

Шолја кафе, секојдневната рутина со која многумина го започнуваат денот, ги чини македонските граѓани за 18,3 отсто поскапо отколку една година порано. Македонците целат дека токму ова кафе е некако задолжително за секој дом. Исто така, „македнскито бон-тон“ налага кога се оди на гости да се носи кафе за подарок.

Но, повисоките цени на кафето се реалност за цел свет, не се случува ова само во Македонија. Аналитичарите предупредија дека на почетокот на годинава поскапувањето ќе се почувствува во целиот свет, што е директна последица на сушата во Бразил, најголемиот светски производител на кафе. Сушата е толку сериозна што во Бразил оваа година се очекува 30% послаб род во споредба со лани.

Тагови: маркети кафе

Промовирани огласи »

Coca-Cola Млеко? Брендот го зголемува фокусот кон млечните производи

Гигантската компанија за безалкохолни пијалоци, Coca-Cola, го проширува својот асортиман со успехот на брендот за млечни производи Fairlife.

Откако Џејмс Квинси стана извршен директор на Coca-Cola во 2017, компанијата започна со иницијатива за разновидност надвор од сода пијалоците, кои беа во пад поради негативното влијание на здравјето. Во овој правец, Coca-Cola се ослободи од газираните пијалоци и се посвети на основното: кравјо млеко.

Во 2020, Coca-Cola го купи во целост Fairlife за 980 милиони долари, а брендот надмина многу од очекувањата, благодарение на популарноста на социјалните мрежи во областа на здравјето и благосостојбата. До 2022, продажбите на Fairlife надминаа 1 милијарда долари. Успехот е придвижуван од Core Power, протеински напиток кој се издвојува на пазарот.

Сепак, Coca-Cola предупреди на можен пад на растот на Fairlife до 2025 година, додека гради ново постројување во Њујорк. И покрај тоа што газираните пијалоци и понатаму ги чинаат најголемиот дел од продажбата, Fairlife е успешен проект кој има огромен принос за компанијата. Ова е добра основа за идни чекори кон зголемување на понудата на категории на производи.

Тагови: Coca Cola

Промовирани огласи »

Илон Маск ја претстави Grok 3: Најпаметната вештачка интелигенција на Земјата

Компанијата xAI на Илон Маск го воведе најновиот модел со вештачка интелигенција, Grok 3, кој го надминува ChatGPT и Gemini.

Илон Маск, познатиот претприемач и иноватор, ја објави новата верзија на вештачка интелигенција наречена Grok 3, за која неговата компанија xAI тврди дека е најпаметната на планетата. Grok 3, според Маск, ги надминува ChatGPT на OpenAI, како и конкурентските системи како Gemini на Google и DeepSeek.

Маск, кој е и раководител на SpaceX и Tesla, во живо пренесе дека Grok 3 има десеткратно зголемена компјутерска моќ во споредба со претходниот модел. xAI потврди дека Grok 3 ќе биде достапен за Premium+ претплатниците на платформата X, а исто така ќе биде дел од новата услуга SuperGrok.

Иако тврдењето за супериорноста на Grok 3 сè уште не е независно потврдено, ова додатно го заостри ривалството на Маск со OpenAI и нивниот директор Сем Алтман. Независно од ова, OpenAI е во процес на собирање финансирање од 40 милијарди долари, додека xAI преговара за финансирање вредно околу 10 милијарди долари, покажувајќи дека интересот за инвестирање во вештачка интелигенција продолжува да расте.

Тагови: Tesla Елон Маск

Вчитај повеќе вести...
барај огласи за вработување »